پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسطوره، جانشین انریکه را اعلام کرد! انریکه جایی بهتر از بارسلونا پیدا نمی کند!

کد خبر : 61072  |  زمان ارسال : پنجشنبه 16 دی 1395
لوئیس سوارز اسطوره باشگاه بارسلونا و فاتح توپ طلای سال 1960 درخصوص لوئیز انریکه مطالبی را بیان کرد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، لوئیس سوارز اسطوره 81 ساله باشگاه بارسلونا (تاریخچه مربوطه در اینجا)، در گفت و گو با رادیو Cadena SER درخصوص وضعیت تمدید قرارداد انریکه صحبت کرد.

 

سوارز در این گفت و گو بیان کرد:

من فکر نمی کنم انریکه جایی بهتر از بارسلونا پیدا کند. او ممکن است از لحاظ مالی جای بهتری پیدا کند ولی قطعا او جایی بهتر از بارسلونا بابت داشتن شانس فتح تمامی عناوین قهرمانی پیدا نخواهد کرد. او می داند خانه اش کجاست ولی هر کس مشکلات و نیازهای مربوط به خودش را دارد. مربی بارسلونا بودن دشوار است. رسانه های زیادی وجود دارند و شما باید برای راضی نگه داشتن ان ها تمامی عناوین را کسب کنید. سال گذشته سال خوبی با فتح قهرمانی های لالیگا و کوپا بود ولی انگار با قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان هیچ کاری از نظر رسانه ها نکردند. این نمونه برای درک میزان دشواری مربی بارسلونا بودن است. این می تواند دلیل تمایل او برای رفتن به جایی باشد که وضعیت آرام تر است.

 

 

سوارز درخصوص جانشین انریکه گفت:

من گزینه مورد علاقه ام را ماه ها پیش زمانی که مقابل سوسیه داد بازی داشتیم گفتم. اوزه بیو چون او را سزاوار می دانم. او بارسلونا را می شناسد و به خوبی در سن سباستین کار خود را انجام می دهد. من به خوبی او را می شناسم و از لحظا شخصیتی بسیار عالیست. او تیم را به سوی ارائه بازی زیبا سوق می دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.