پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: قضیه تمدید قراردادم مثل روز روشن است!

کد خبر : 61087  |  زمان ارسال : پنجشنبه 16 دی 1395
لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا یک بار دیگر به صورت قاطع درخصوص ماجرای تمدید قراردادش پاسخ داد.

اختصاصی بارسانیوز - لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا به دلیل به اتمام رسیدن قراردادش در انتهای فصل، باید برای ادامه همکاری به پای میز مذاکره با سران باشگاه بنشیند ولی طبق صحبت های قبلی خود قصد دارد تا پس از عملکرد تیمش در ماه های آینده در این خصوص تصمیم نهایی را پس از توافق با باشگاه برای مذاکره در اوایل ماه آوریل و پس از آن بگیرد.

 

اولین گل سال 2017 را چه کسی می زند؟ اینجا

 

 از این رو ماجرای تمدید قرارداد انریکه داغ شده به صورتی که این قضیه مجددا از انریکه مورد سوال قرار گرفت که لوچو پس از اینکه در آخرین گفت و گوی خود با بارسا تی وی عنوان کرده بود که باید جوانب مثبت و منفی را بسنجد مجددا، طبق گزارش اسپورت در این خصوص گفت:

وقتی که چیزی برای گفت و گو وجود داشته باشد من این گفت و گو را انجام می دهم. واضح است، در حال حاضر چیزی برای صحبت وجود ندارد (توافق با باشگاه برای مذاکره نکردن برای تمدید قرارداد تا ماه آوریل) ولی به جای آن چیزهایی برای صحبت درخصوص بازی با بیلبائو وجود دارد.

 

انریکه در ادامه در پاسخ به اینکه آیا او نیز به مانند گواردیولا در صحبت اخیرش می اندیشد که به انتهای دوران مربیگری خود نزدیک شده بیان کرد:

اصلا آینده ای وجود ندارد. من گاهی اوقات برنامه ریزی می کنم اما بیشتر تمایل دارم چیزهایی را برنامه ریزی کنم که اوضاع را برایم بدتر می کنند. بهتر است که روز به روز لذت ببریم و پیش برویم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.