پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: حمایت آگوئرو از مسی با چشمانی حیرت زده؛ به لئو سلام کنید!

کد خبر : 61101  |  زمان ارسال : پنجشنبه 16 دی 1395
سرخیو آگوئرو مهاجم باشگاه منچستر سیتی و هموطن مسی از لئو برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2016 حمایت کرد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش وب سایت رسمی فیفا، سرخیو آگوئرو در آستانه برگزاری مراسم بهترین های سال 2016 فیفا از هموطن اعجوبه خود برای دریافت این عنوان حمایت کرد.

 

مراسم معرفی بهترین های دنیای فوتبال در سال 2016 در تاریخ 9 ژانویه در زوریخ سوئیس برگزار خواهد شد که برای جایزه بهترین بازیکن مرد سال 2016، مسی درکنار کریستیانو رونالدو و گریزمان جزو سه نامزد نهایی می باشد که آرای مربیان و کاپیتان های تیم های ملی نفر برگزیده را مشخص خواهد کرد.

 

از این رو وب سایت فیفا که در یکی دو ماه اخیر گفت و گوهای متفاوتی را از افراد مختلف درخصوص این جایزه قرار داده است این بار پای صحبت های سرخیو آگوئرو برای نام بردن از شایسته ترین فرد برای دریافت این جایزه نشست که اگوئرو در این خصوص گفت:

مسی جلوتر از نامزدهای دیگر است. من این را بابت اینکه مسی دوستم است نمی گویم چون در کنار او تمرین کرده ام و مهارت هایش را به چشم دیده ام. من کارهایی را از او دیده ام که از هیچ بازیکنی دیگر ندیده ام. او بهترین است. او باعث می شود تا همه چیز ساده به نظر برسد و این باورنکردنیست. مسی بهترین بازیکن جهان است. مسی بهترین است. شما تنها کافیست که به لئو سلام کنید تا ببینید که چه مرد خوبی است. خیلی از مردم این را نمی دانند چون او نمی خواهد این را در رسانه ها و یا در ملا عام نشان دهد و بسیار فروتن است. او فردی معمولی است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.