پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیز انریکه : تساوی عادلانه تری بود

کد خبر : 61106  |  زمان ارسال : جمعه 17 دی 1395
به اذعان سرمربی بارسلونا، سبک این تیم برای بازی برگشت تغییری نخواهد کرد.

 شاگردان لوئیز انریکه در بارسلونا، دقایقی پیش از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های کوپا دل ری با نتیجه 2-1 مغلوب اتلتیک بیلبائو، در خانه این حریف باسکی شدند.

 

پس از این شکست که به نوعی رکورد 20 بازی شکست ناپذیری بارسلونای انریکه در کوپا دل ری را نیز خراب کرد، سرمربی بارسلونا در گفتگو با خبرنگاران به نقل از  آ اس گفت:

 

نود دقیقه نخست در حالی که شایسته باخت نبودیم با بدشانسی به اتمام رسید. مسابقه بسیار پر فشاری بود. در نیمه اول که نمایش بسیار ضعیفی هم داشتیم، اشتباهات ما سبب شد تا بیلبائو ضمن استفاده، صاحب دو گل شود. بعد از زدن تک گل خود، تازه به ما اکسیژن تزریق شد و در نیمه دوم بازی متفاوتی انجام دادیم. با این حال با بد اقبالی بازی را به پایان رساندیم.

 

سبک بازی تیم؟ کنترل بازیکنان آسان نیست. به خصوص وقتی اوضاع مطابق میل ـشان پیش نمی رود و عصبانی می شوند. من برای هدایت آن ها دسته بازی یا اهرم ندارم! انتخاب اول ما بازی با پا و روی زمین است اما اگر نتوانیم از چنین شیوه ای به خواسته خود برسیم، سپس روی به استفاده از توپ های بلند می آوریم. در بازی برگشت هم به این صورت، درست مثل امشب عمل خواهیم کرد.

 

اتفاقات پیش آمده در نیمه نخست و تصمیمات داوری موجب بر هم خوردن تمرکز تیم ما شد، اما می دانیم کار داور تا چه حد دشوار است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.