پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: فشار رسانه ها تاثیری روی مجموعه بارسلونا نمی گذارد؛ دیدگاه پیکه قابل احترام است

کد خبر : 61246  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 دی 1395
سرمربی بارسلونا معتقد است که در دو بازی سال 2017، بارسلونا به نتایجی که مستحقش بوده دست نیافته است.

شاگردان لوئیز انریکه در بارسلونا، از ساعت 23:45 دقیقه چهارشنبه شب و در استادیوم نیوکمپ، دیدار برگشت از دور 1/8 جام حذفی اسپانیا را برابر اتلتیک بیلبائو برگزار می کنند. در حالی که بازی رفت را هفته گذشته با حساب 2-1 به این حریف باسکی واگذار کرده اند.

 

به گزارش آ اس، انریکه با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با بیلبائو پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:

 

http://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p4/Barca/Imagenes/2017/01/10/Recortada/20170110-636196542452750156_20170110141403_4_1_3230232300-keZG-U41323016373741F-980x554@MundoDeportivo-Web.jpg

 

چالش دشواری پیش روی ماست و می خواهیم با ارائه یک بازی خوب نتیجه باقی مانده از دیدار رفت را به سود خود تغییر دهیم. تک گل بازی رفت به ما اعتماد به نفس لازم جهت برگشتن به مسابقات را می دهد. هر چند متحمل فشار زیادی عرض این یک هفته شدیم.

 

عدم کسب پیروزی در دو بازی نخست سال جدید:

معتقدم دو نتیجه ای که در دو بازی سال جدید مقابل بیلبائو در سن مامس و ویارئال در ال مادریگال نصیبمان شده نا عادلانه است. اما فوتبال همین است، تیمی که کمتر مرتکب خطا شود، می تواند حتی با کمترین ایجاد موقعیت گل، در نهایت پیروزی را مال خود کند. البته این ها دلیل نمی شود که به بهبود خود فکر نکنیم، ولی عملکرد شاگردانم و تلاش آن ها خیلی جای سرزنش باقی نمی گذارد.

 

اتلتیک بیلبائو:

پیش بینی ما این است که بیلبائو در بازی فرداشب کاملا بسته بازی کرده و مانند نیمه دوم جدال رفت نمایشی مبتنی بر پرس شدید داشته باشد. همواره برابر بیلبائو خوب کار کرده ایم و در بازی آینده هم به دنبال راه حلی برای کنار زدن آن ها هستیم.

 

فشار رسانه ها:

تاثیری روی ما نداشته است. جو موجود در کمپ تمرینی پیش از مسابقه عالی بوده و بازیکنان با روحیه ای خوب کار می کنند. این موضوع سبب خوشبینی من شده است. تقریبا جز ایده های ماست که پس از هر بازی، اشتباهات را بررسی و برای رفعش تلاش کنیم.

 

اعتراضات جرارد پیکه در خصوص مسائل داوری:

دیدگاه پیکه بر این بوده که تیم در حال ضربه خوردن از مسائل داوری است. هر کسی می تواند هر طور که بخواهد فکر کند، اما من به نظر او احترام می گذارم. او بازیکنی حرفه ای و کلیدی برای ماست. صحبت هایش فشاری به ما و خودش نمی آورد. جایگاه من و مدیران باشگاه اما ایجاب نمی کند که در مورد این مسائل صحبت یا شکایت کنیم. اگرچه بسیار آسان است.

 

تحریم مراسم فیفا:

عدم حضور در مراسم فیفا، تصمیم شخصی من نبوده است. بازیکنان به دلایل ورزشی از حضور در این مراسم صرفه نظر کردند. آن ها مورد حمایت کامل من هستند.

 

کریستیانو رونالدو در مراسم فیفا عنوان نموده که بهترین است:

متاسفانه مدتی طولانی است که دسترسی به تماشای تلویزیون نداشته ام!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.