پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار؛ کلید درخشش دوباره بارسا در سال جدید!

کد خبر : 61272  |  زمان ارسال : چهارشنبه 22 دی 1395
اگر امشب بارسلونا موفق به حذف بیلبائو در کوپا دل ری نشود، اوضاع برای بلوگرانا بیش از پیش دشوار خواهد شد.

 امشب بارسا در شراطی در خانه به مصاف بیلبائو خواهد رفت که در دیدار رفت با نتیجه 1-2 مغلوب شده و برای صعود به مرحله بعد باید از سد این حریف سرسخت گذر کند.
 
با توجه به اختلاف 5 امتیازی با رئال مادرید و یک بازی بیشتر نسبت به رقیب سنتی، شاگردان انریکه شانس چندانی برای فتح لالیگا ندارند و حذف در کوپا دل ری را می توان به منزله پایان امیدهای این تیم برای فتح یک جام داخلی دانست.


 
اما بسیاری دلیل اصلی افت نتایج بارسا در هفته های اخیر را نمایش ضعیف نیمار، ستاره برزیلی این تیم می دانند. لیونل مسی در بازی های اخیر نمایش بسیار خوبی داشته اما درخشش او به تنهایی برای پیشبرد اهداف بلوگرانا کافی نیست.
 
آمار نیمار به وضوح نسبت به سال گذشته افت کرده و وی از دیدار برابر منچسترسیتی در ماه اکتبر سال گذشته تا به حال موفق به گلزنی نشده است. ستاره برزیلی بارسا در سال گذشته در این مقطع 14 گل برای بارسا به ثمر رسانده بود که این آمار به 6 گل در سال جاری تقلیل یافته است.


گرچه لوییس انریکه مدتی پیش افت نیمار را مقطعی خواند و از بازگشت سریع او سخن گفت، اما بدون شک با ادامه این روند، مسی نمی تواند به تنهایی حلال مشکلات بارسا در ادامه فصل باشد و بارسا برای بازگشت به جاده پیروزی به درخشش نیمار احتیاج دارد.
 
امشب و در جریان دیدار حساس و سرنوشت ساز برابر بیلبائو، بهترین فرصت برای نیمار است تا در سال جدید، با گلزنی و تاثیرگذاری در صعود بارسا، روزهای تلخ سال 2016 را به دست فراموشی بسپارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.