پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : بارسلونا و وابستگی شدید به لیونل مسی !

کد خبر : 61302  |  زمان ارسال : پنجشنبه 23 دی 1395
لیونل مسی همواره بهترین بازیکن بارسلونا بوده اما در این فصل تاثیر حضور او در ترکیب آبی اناری ها بیش از همه به چشم آمده است.

 آخرین نمونه از تاثیر شگرف مسی در بارسا را شب گذشته شاهد بودیم. با گل مسی بود که بارسا توانست صعود خود به یک چهارم نهایی کوپا دل ری را قطعی کند. مسی در بازی رفت برابر بیلبائو نیز تک گل بارسا را به ثمر رسانده بود و همان یک گل بود که باعث امیدواری آبی اناری ها در بازی برگشت؛ با وجود شکست 2-1 شد. در واقع بدون دو گل مسی، بارسا از کوپا دل ری حذف می شد.


در این فصل، لئو مسی با گل ها و پاس گل های خود، ناجی بارسا در 9 بازی شده است. او در دیدارهای دیگری چون بازی با بتیس، لگانس و اسپانیول که بارسا با قاطعیت پیروز شده؛ هرچند که در نقش ناجی ظاهر نشده اما درخشان بوده، گل زده و پاس گل داده است.
 
مسی در لالیگا با گل های خود تاکنون 10 امتیاز برای بارسا کسب کرده تا این تیم در رقابت با رئال برای قهرمانی یک تیم کاملا نا امید نباشد. فعلا فاصله دو تیم 5 امتیاز است و بارسا یک بازی هم بیشتر انجام داده است.

              
دیدارهایی که مسی در این فصل ناجی بارسلونا شده
 
لیگ قهرمانان: پیروزی در زمین سلتیک با دو گل مسی، پیروزی 4-1 بر سیتی در نوکمپ به لطف هت تریک مسی
 
لالیگا: پیروزی 3-2 در زمین والنسیا با دو گل مسی، تساوی در زمین سوسیداد با تک گل مسی، پیروزی در زمین سویا با نتیجه 2-1 که مسی یک گل زد و یک پاس گل داد، پیروزی در زمین اوساسونا با دبل مسی و پاس گل او و تساوی 1-1 در زمین ویارئال با گل دقیقه 90 مسی.
 
کوپا دل ری: زننده گل بارسا در شکست 2-1 این تیم برابر بیلبائو در بازی رفت و زننده گل سوم بارسا در بازی برگشت به بیلبائو که مانع کشیده شدن مسابقه به دو وقت اضافه شد.

 

منبع

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.