پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نکته‌ای جالب پیرامون حریفان احتمالی بارسلونا در مرحله بعدی کوپا دل ری

کد خبر : 61327  |  زمان ارسال : جمعه 24 دی 1395
کاتالان‌ها در این فصل موفق به پیروزی مقابل حریفان احتمالی خود در مرحله بعدی کوپا دل ری نشده‌اند!

بارسلونا در حالی امروز حریف مرحله بعدی خود در کوپا دل ری را خواهد شناخت که در فصل جاری لالیگا در بازی مقابل آن‌ها از کسب پیروزی عاجز مانده است!

 

به گزارش mundodeportivo، با پایان دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری، تیم‌های رئال مادرید، سلتاویگو و ایبار نیز به جمع بارسلونا، اتلتیکو مادرید، آلاوز، الکورکون و رئال سوسیه داد پیوستند تا هشت تیم نهایی کوپا دل ری در فصل جاری مشخص شوند. این هشت تیم امروز از ساعت 14:30 و پس از قرعه‌کشی حریف خود را در مرحله یک چهارم نهایی خواهند شناخت.

 

بارسلونا که با پیروزی دشوار مقابل اتلتیک بیلبائو گام به این مرحله می گذارد، خاطره خوبی از رویارویی با این تیم‌ها در لالیگای فصل جاری ندارد. در واقع، اگر الکورکونِ دسته دومی را کنار بگذاریم، کاتالان‌ها در فصل جاری از شش تیم باقی مانده، به جز ایبار با همه بازی کرده و در همه آن ها نیز از کسب پیروزی بازمانده‌اند! یا بهتر بگوییم؛ بارسلونا در این فصل لالیگا در هفت بازی از کسب پیروزی عاجز مانده و پنج دیدار از این هفت دیدار، مقابل پنج حریف احتمالی امروزش در کوپا دل ری بوده است! به عبارت دیگر، بارسا در مرحله بعدی کوپا دل ری به دنبال کسب اولین پیروزی فصل خود مقابل این پنج تیم خواهد بود.

همه‌چیز از بازی هفته سوم مقابل آلاوز و شکست 2-1 و باورنکردنی کاتالان‌ها در خانه مقابل این تیم تازه صعود کرده به لالیگا آغاز شد. دو هفته بعد، تساوی (1-1) خانگی مقابل اتلتیکو مادرید؛ دو هفته بعد و شکست 3-4 در خانه سلتایگو؛ توقف در آنوئتا مقابل رئال سوسیه داد (1-1) و در نهایت هم توقف مقابل رئال مادرید (1-1) در اولین ال کلاسیکوی فصل با گل دقایق پایانی راموس.

 

این پنج تیم به ترتیب با حذف دپورتیوو لاکرونیا، لاس پالماس، والنسیا، ویارئال و سویا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده‌اند و آمار فوق حاکی از کار دشوار آبی اناری‌ها مقابل آن‌ها دارد.

 

منبع

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.