پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هواداران رئال از کار رائول انتقاد کردند !

کد خبر : 61406  |  زمان ارسال : یکشنبه 26 دی 1395
ظاهرا توئيت اسطوره کهکشانی‌ها به مذاق هواداران این تیم خوش نیامده است.

رائول گونزالس، اسطوره رئال مادرید به دلیل توئيتی که در تمجید از لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از بازی این تیم مقابل لاس پالماس منتشر کرد، مورد انتقاد مادریدیسیموها قرار گرفته است.

 

به گزارش as، داستان از این قرار است که لیونل مسی شب گذشته لاس پالماس را نیز به جمع قربانیان خود اضافه می‌کند تا این تیم، سی و پنجمین تیم اسپانیایی باشد که این بازیکن موفق به گلزنی مقابل آن‌ها می‌شود. مسی با این گل با رائول گونزالس، اسطوره سفیدپوشان برابری می‌کند. رائول نیز در حساب رسمی توئيتر خود درباره این جریان می‌نویسد:

 

دیدن گل‌های تو در هر هفته لالیگا لذت‌بخش است.

 

همین جمله سبب شد هواداران پرشمار رئال مادرید شروع به انتقاد از رائول کنند. حرف اصلی آن‌ها این بود که  یک اسطوره رئال مادرید چگونه می‌تواند از گلزنی‌های مسی به عنوان بازیکن اصلی‌ترین رقیب این باشگاه لذت ببرد. البته، این اولین بار نیست که رائول به دلیل‌هایی مشابه مورد سرزنش طرفداران رئال مادرید قرار می گیرد. چه او پیش‌تر و با صحبت‌هایش پس از ال کلاسیکوی دور رفت، حضور در مراسم افتتاح نمایندگی رسمی بارسلونا در نیویورک و ابراز خوشحالی از قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپای سال 2015 نیز مورد انتقاد قرار گرفته بود.

 

منبع

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.