پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سامپائولی: در هر دو بازی بهتر از رئال بودیم

کد خبر : 61426  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 دی 1395
خورخه سامپائولی، سرمربی سویا، معتقد است که پیروزی 2-1 تیمش مقابل رئال مادرید، جایگاه تیمش به عنوان مدعی قهرمانی را تثبیت کرد.

در حالی که تا 5  دقیقه مانده به پایان بازی، رئال با گل کریس رونالدو از روی نقطه پنالتی پیش بود، در نهایت سویا با گل به خودی سرخیو راموس و و گل تماشایی استوان یووتیچ به پیروزی رسید.

 

با این پیروزی سویا بار دیگر به رتبه دوم برگشت و اکنون تنها یک امتیاز با رئال فاصله دارد؛ هرچند شاگردان زین الدین زیدان یک بازی کمتر انجام داده اند. با این وجود، سامپائولی معتقد است که این نتیجه نشان داد که تیمش در این فصل چه توانایی هایی دارد.

 

او به خبرنگاران گفت:" ما توانستیم تیم صدرنشین لیگ را شکست بدهیم و به یک امتیازی آنها برسیم.

 

 

ارائه چنین بازی ای مقابل چنین تیم بزرگی، سطح بازی این بازیکنان را افزایش می دهد. امیدوارم بتوانیم به ارائه همین بازی ها ادامه بدهیم؛ نمایشی که باعث شد تیمی را شکست بدهیم که مدت ها بود شکست نخورده بود. فکر می کنم شایسته پیروزی بودیم.

 

اگر بتوانیم با تیم های بزرگ برابری کنیم و مانند این دیدار به آنها ضربه بزنیم، می توانیم به دستاوردهای بزرگ برسیم. هم در این دیدار و هم در دیدار پنج شنبه (مقابل رئال در کوپا دل ری) ما تیم برتر بودیم. می خواهیم به همین روند ادامه بدهیم."

 

به دنبال اتفاقات دیدار پنج شنبه، در دیدار دیشب هر بار که سرخیو راموس صاحب توپ می شد، هواداران سویا او را هو می کردند.

 

سامپائولی در این مورد گفت:" فکر می کنم سو تفاهم بین راموس و هواداران سویا باید به پایان برسد. امیدوارم به خاطر سویا، این رابطه ترمیم شود زیرا ممکن است او روزی بخواهد به سویا برگردد."

 

منبع

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.