پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فورلان بهترین بازیکن جهان را مشخص کرد !

کد خبر : 61432  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 دی 1395
از نگاه بهترین بازیکن جام جهانی 2010، فوق ستاره آرژانتینی آبی اناری‌ها بدون هیچ شکی بهترین بازیکن دنیاست.

دیگو فورلان، ستاره سابق منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید که در حال حاضر در سوپرلیگ هند توپ می‌زند عنوان کرد لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بدوه هیچ شکی بهترین بازیکن دنیاست.

 

به گزارش mundodeportivo، فورلان که سابقه بازی در ویارئال و اینتر را نیز در کارنامه دارد، در طول دوران پرافتخار خود دوبار موفق به فتح کفش طلای اروپا شد. بهترین بازیکن جام جهانی 2010 بهترین دوران فوتبالش را در اتلتیکو مادرید سپری کرد و پس از حضور در چند تیم متفاوت، هم اکنون در تیم مومبای سیتی هند توپ می‌زند. او امروز در گفتگو با موندو دپورتیوو در پاسخ به سوالی درباره بهترین بازیکن دنیا گفت:

 

مسی. بدون شک. او بهترین است. پس از او می‌توان درباره بهترین‌های هر پست بحث کرد اما اگر موضوع، بهترین بازیکن است؛ پاسخ بدون هیچ شکی مسی خواهد بود. کریستیانو بازیکن بسیار مهمی‌ست و در کنار او بازیکنانی چون سوارز و نیمار قرار دارند. اما مسی از همه بالاتر است. سوارز بهترین شماره 9 دنیاست. او در سطحی شگفت‌انگیز  قرار دارد و در بهترین باشگاه دنیا و در کنار بازیکنانی بزرگ بازی می‌کند. لوییس از زمان پیوستن به بارسلونا هم از لحاظ شخصیتی و هم از لحاظ فوتبالی پیشرفت قابل توجهی داشته و این را هر بار در زمین مسابقه نشان می‌دهد. رابطه‌ام با لوییس را حفظ کرده‌ام و اغلب با یکدیگر در تماس هستیم.

 

فورلان در ادامه درباره جایگاه خودش در تاریخ فوتبال نیز گفت:

من در جمع بهترین‌های تاریخ؟ نه. نه. دوست ندارم درباره خودم صحبت کنم. از کارهایی که انجام دادم و افتخاراتی که در سطح فردی و تیمی کسب کردم، لذت بردم. هنوز هم از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم اما تمایلی ندارم که بدانم در تاریخ فوتبال کجا قرار می‌گیرم.

 

فورلان در پایان درباره شانس‌های اصلی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت:

 

بارسلونا که همواره یکی از کاندیدهاست. اما اتلتیکو مادرید نیز تیم پیچیده‌ای‌ست. رئال مادرید نیز یکی از مدعیان است. اجازه دهید ببینیم منچسترسیتی چه خواهد کرد. چیز جدیدی درباره مدعیان قهرمانی به شما نخواهم گفت. اما تیم‌های اسپانیایی، مدعیان اصلی جام خواهند بود.

 

Diego Forlán, entrevistado por Mundo Deportivo

 

منبع

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.