پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ؛ رافینیا اسلحه ای پنهان در تیم انریکه است !

کد خبر : 61434  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 دی 1395
هافبک برزیلی در تیم لوئیز انریکه در حال تبدیل شدن به یک بازیکن کلیدی است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های Mundo ، رافینیا هافبک برزیلی بارسلونا در دیدار مقابل لاس پالماس از ابتدا بازی کرد او در اولین بازی خود در سال جدید نمایش خوبی داشت رافینیا بعد از مدت ها در لیگ در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفت .

 

به نظر میرسد که انریکه دیگر بیشتر از رافینیا استفاده کند زیرا اون نشان داده است که یک بازیکن با استعداد است و به نوعی ستاره پنهان تیم لوئیز انریکه است رافینیا شخصی بوده است که در باشگاه سلتاویگو نیز با انریکه کار کرده است و سرمربی تیم شناخت بسیار خوبی روی وی دارد در دیدار مقابل لاس پالماس این بازیکن موفق شد عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و به سوارز نیز پاس گل داد .

 

در حال حاضر رافینیا در لالیگا برای بارسلونا 5 گل به ثمر رسانده است این هافبک برزیلی بعد از سوارز و مسی بهترین گلزن بارسا در لالیگا است در حال حاضر رافینیا هنوز خیلیی جوان است و بدون شک در آینده ای نزدیک میتواند پیشرفت زیادی کند .

 

شرایط مقداری پیچیده است :

 

* بعد از مصدومیت طولانی مدت اینیستا از رافینیا خیلی کم استفاده شد او تنها 599 دقیقه برای بارسلونا بازی کرد و در لیگ موفق شد 5 گل نیز به ثمر برساند و در حال حاضر در لالیگا گلزن سوم تیم است عملکرد او نسبت به دیگر هافبک های تیم خیلی بهتر است .

http://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p4/Barca/Imagenes/2017/01/14/Recortada/img_pmorata_20170114-165704_imagenes_md_propias_pmorata_fcblp1254-kRX--980x554@MundoDeportivo-Web.JPG

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.