پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئال یا بارسا؛ مسیر قهرمانی کدام هموارتر است؟

کد خبر : 61439  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 دی 1395
شکست شب گذشته رئال برابر سویا، حالا دیگر مدعیان قهرمانی لالیگا را امیدوارتر ساخته است.

رئال مادرید با شکست مقابل سویا حالا یک بازی دیگر تا اتمام دور رفت لالیگا فاصله دارد. رئالی ها شنبه آتی در زمین خود میزبان مالاگا هستند و با یک پیروزی دیگر می توانند دور رفت را 43 امتیازی به اتمام برسانند هرچند که یک بازی عقب افتاده با والنسیا نیز در پیش دارند.

 

از این پس رئال مادرید اگر قصد دارد پس از 5 سال قهرمان لالیگا شود، حق اشتباه ندارد و البته نگاهی به تقویم لالیگا نشان می دهد که این تیم در 21 بازی باقی مانده، راه هموارتری نسبت به رقیب اصلی خود بارسلونا پیش رو دارد.

 

 

رئال در دور برگشت میزبان سویا، بارسا و اتلتیکو، تیم های دوم تا چهارم لالیگا خواهد بود در حالی که سه تیم یاد شده چنین مزیتی ندارند. ضمن اینکه رئال تا هفته 31 لالیگا که بهار آینده برگزار خواهد شد با این سه تیم بازی نخواهد کرد و تنها دیدارهای دشوارش در زمین بیلبائو و ویارئال خواهد بود.

 

این در شرایطی است که بارسا، سویا و اتلتیکو تا قبل از هفته 31 به مصاف هم باید بروند. این فرصت خوبی است تا رئال بتواند فاصله خود با رقبا را افزایش دهد. بازی هفته آخر رئال نیز در زمین مالاگا است که رئال در 15 مصاف اخیرش تنها یک بار در آن شکست خورده است.

 

در سوی دیگر رئال باید در هفته های 33 و 37 لالیگا که مقطع دشوار فصل محسوب می شود به مصاف بارسلونا و سویا برود و با وجود میزبانی ممکن است فشار و حساسیت مضاعف بازی به ضرر این تیم تمام شود.

 

بارسلونا نیز بازی های خود در زمین هایی که معمولا در آنها به مشکل می خورد را برگزار کرده است. بازی در زمین بیلبائو، سویا، سوسیداد، سلتا و ویارئال. آبی اناری ها در دور برگشت میزبان این تیم ها خواهند بود. بارسا البته در دور برگشت باید به زمین رئال و اتلتیکو برود که دو چالش دشوار خواهند بود.

 

منبع

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.