پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : مصاحبه مفصل مسی - بخش اول: آینده اش در بارسلونا!

کد خبر : 61478  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 دی 1395
فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به شایعات درباره آینده‌اش پایان داد و بار دیگر بر علاقه قلبی‌اش به پیراهن بارسلونا تاکید کرد.

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا عنوان کرد میان او و کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید احترامی متقابل وجود دارد و تا زمانی که بارسلونا او را بخواهد در نیوکمپ خواهد ماند.

 

به گزارش مارکا مسی بعد از شایعات فراوان مصاحبه مفصلی در خصوص مسائل مختلف انجام داده است  و در گفت و گو با مجله ی برزیلی گفت:

 

تمدید قرارداد:

 

همواره گفته ام تا زمانی که بارسلونا مرا بخواهد در تیم خواهم ماند هرگزبه کارهایی که قبلا انجام دادم توجه نخوام کرد این کار را در زمان بازنشستگی انجا خواهم داد در حال حاضر می خواهم موفقیت های بیشتری کسب کنم.

 

رونالدو :

 

بین من و کریستیانو احترامی متقابل وجود دارد او بازیکنی فوق العاده است و افتخارات فراوانی به دست آورده است  اما هدف من رقابت با رونالدو نیست انگیزه ام مثل همیشه بازی‌های خوب در بارسا و آرژانتین به خاطر هواداران بوده است.

 

فرانک رایکارد:

 

از تمام مربیانی که تاکنون داشته‌ام چیزهای زیادی یاد گرفته ام رایکارد اولین فردی بود که به من اعتماد کرد و اولین بازی خود را زیر نظر او انجام دادم همه چیز برای من از زمان رایکارد آغاز شده است.

 

گواردولا:

 

مربی بسیار باهوشی است و قطعا در لیگ برتر هم موفق خواهد شد رقابت در لیگ برتر شدید است و به سخت می توان قهرمان آن را مشخص کرد

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.