پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : سه اقدام بسیار عجیب رئال سوسیداد برای تحت فشار گذاشتن بارسلونا در بازی فردا !

کد خبر : 61509  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 دی 1395
رئال سوسیداد برای داشتن یک جو قدرتمند به سود خود در ورزشگاه خانگی چوب حراج به قیمت بلیط بازی بارسلونا زد !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , امروز بعداظهر در گیشه ی فروش بلیط ورزشگاه آنوئتا در چند دقیقه تمام بلیط های باقی مانده به فروش رفت .

 

طبق گزارش مسئولان رئال سوسیداد تصمیم گرفتند تا  بلیط بازی رفت مرحله ی یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر بارسلونا را به قیمت( 10 الی 20 یورو ) به فروش برسانند و در چند لحظه تمامی 400 صندلی به فروش رفت .

 

 

یکی از نگرانی های سران رئال سوسیداد این است که بازی رفت برابر بارسلونا با جشن 20 ژانویه ی شهر سن سباستین که همه ساله برگزار میشود همزمان شده است .

 

 

این جشنواره میتواند باعث شود تا طرفدارانی که بلیط مسابقه را نیز تهیه کرده اند به جای تماشای بازی به دیدن این جشنواره بروند . بر همین اساس برای اولین بار باشگاه سوسیداد تصمیم به تشویق طرفداران خود گرفته و قرار است جشن به اطراف این ورزشگاه نیز کشیده شود . یک چادر نیز در اطراف ورزشگاه آنوئتا برای لذت بردن تماشاگران قبل از ورود به ورزشگاه با تخفیفات ویژه نیز راه اندازی میگردد .

 

در اقدام دیگری باشگاه رئال سوسیداد در صورتی که صندلی خالی باقی مانده باشد از فدراسیون سلطنتی اجازه گرفته است تا بتواند آن صندلی را با افراد دیگری به وسیله ی یک کارت مشترک از جمله با کودکان پر کند و این مساله موجب نگرانی نیز شده است . در وب سایت این باشگاه از همه ی کسانی که قادر به حضور در ورزشگاه نیستند خواسته شده تا از طریق ایمیل اطلاع دهند تا هیچ صندلی خالی باقی نماند .

 

همچنین بلیط 10 یورویی باعث شده است تا دانش آموزان و دانشجویان نیز بتوانند به راحتی آن را تهیه نمایند . همچنین آنها میتوانند  نوشیدنی و پینچو ( یک میان وعده محبوب در اسپانیا ) در مکان های تعبیه شده در سراسر ورزشگاه آنوئتا دریافت نمایند .

 

قیمت بلیط چقدر عجیب است ؟

معمولا باشگاه های اسپانیایی سعی دارند تا قیمت بلیط بازی با بارسلونا را گران تر عرضه کنند . به طور مثال باشگاه ایبار که رقیب بعدی بارسلونا در لالیگا است قیمت بلیط خود را بین 65 الی 90 یورو تعیین کرده است اما رئال سوسیداد قیمت 10 الی 20 دلار برای تعداد 400 صندلی خود تعیین کرد .

 

24 ساعت بدون توقف صدای موسیقی و طبل

روز سن سباستین یک جشن سنتی است و در این جشن 24 ساعت بدون وقفه صدای طبل و آلات موسیقی دیگر بلند میشود . در هر گوشه ای از این شهر و هر محله این صداها به گوش میرسد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.