پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قطعی شد : ژاوی هرناندز در تهران !

کد خبر : 61522  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 دی 1395
رسانه های قطری از تصمیم نهایی ستاره اسپانیایی السد برای سفر با این تیم به تهران برای بازی حساس پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خبر دادند.

باشگاه السد چند هفته قبل با ارسال فهرستی 57 نفره برای دریافت روادید سفر به ایران نام ژاوی هرناندز را نیز در میان فهرست قرار داده بود اما با این حال برخی رسانه های قطری مدعی شدند ممکن است این بازیکن که قراردادش با باشگاه به نحوی بسته شده که می تواند قید سفر با تیم در برخی بازی ها را بزند، راهی تهران نشود.

در فاصله 20 روز تا بازی حساس استقلال با السد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا رسانه های قطری با اشاره به این که روادید سفر کاروان باشگاه قطری به ایران صادر شده از تصمیم قطعی کاپیتان اسپانیایی برای سفر به تهران و جدال با استقلال خبر دادند. استاد الدوحه نوشت:« السد روز هفدهم بهمن ماه در حالی راهی تهران می شود که تمام ستاره های خارجی خود از جمله ژاوی هرناندز را نیز در اختیار دارد تا با تکیه بر توانایی های این بازیکن بتواند بعد از سال ها جواز صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند»

پیش از این السدی ها یک بار دو فصل قبل در غیاب ستاره اسپانیایی خود برای مصاف با ذوب آهن راهی اصفهان شده بودند که در آن مقطع مصدومیت دلیل غیبت این بازیکن ذکر شده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.