پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: خوشحالم طلسم آنوئتا شکسته شد

کد خبر : 61561  |  زمان ارسال : جمعه 1 بهمن 1395
سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش در آنوئتا رضایت دارد.

شب گذشته، بارسلونا موفق شد رئال سوسیداد را از دور رفت مرحله یک چهارم جام حذفی اسپانیا با تک گل نیمار از روی نقطه پنالتی شکست داده و به طلسم 9 ساله نبردن در آنوئتا پایان داد.

 

پس از بازی و در گفتگو با خبرنگاران، انریکه به نقل از آ اس اظهار داشت:

 

 

 

نوع بازی سوسیداد موجب غافلگیری ما نشد. سخت بود اما توانستیم با تمرکز بالا مخالف حریف بازی کرده و فشار هایشان را کنترل و خنثی کنیم. در نیمه اول نمایش برتری داشتیم. ما برای کسب نتیجه در آنوئتا خیلی کار کردیم. با این حال 1-0 نتیجه ای نیست که به طور قطعی رای به صعود ما دهد. سوسیداد فرصت جبران دارد.

 

برد ما منصفانه بود. سوسیداد برای بازگرداندن نتیجه به نیوکمپ می آید و ما نیز هدفمان این است که در خانه کار را یک سره کنیم. بازی مشکلی خواهد بود. عملکرد بسیار عالی در خط دفاعی داشتیم و برای دوری از خطر رسیدن توپ به دروازه، آن را در میانه زمین به گردش در آوردیم. سیلسن در بازی با بیلبائو هم نشان داد که چگونه بلد است توپ را با ارسال های بلند به خط حمله رسانده و فشار را از روی دوش خطوط دفاعی بردارد.

 

متوجه اعتراض مسی نشدم. اینیستا دچار مصدومیت جزئی شد که با نظر پزشکان تصمیم گرفتیم او را بین دو نیمه تعویض کنیم. ابتدا آندره گومز و سپس دنیس سوارز را در پست او بازی دادیم. فعلا نگرانی زیادی از بابت این صدمه دیدگی اینیستا نداریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.