پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آماری؛ نیمار در بارسلونا به اسطوره برزیلی رسید !

کد خبر : 61650  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 بهمن 1395
روزهای خوب برای نیمار فرارسیده است و او حالا تنها دو برزیلی را در رده‌بندی بهترین گلزنان تاریخ بارسلونا بالاتر از خود می‌بیند.

نیمار جونیور، فوق ستاره برزیلی بارسلونا با تک گلی که در جریان پیروزی پرگل تیمش مقابل ایبار وارد دروازه حریف کرد، به 94 گل در لباس بارسلونا و رونالدینیو، فوق ستاره سابق این باشگاه رسید.

 

به گزارش mundodeportivo، با گذشت سه و نیم فصل، نیمار حالا به مهره‌ای کلیدی، تاثیرگذار و غیرقابل جایگزینی در ترکیب بارسلونا تبدیل شده است. فوق ستاره برزیلی شب گذشته صد و شصت و چهارمین بازی رسمی خود برای کاتالان‌ها را انجام داد و نود و چهارمین گلش برای این تیم را نیز به ثمر رساند تا از این لحاظ با اسطوره فراموش‌ناشدنی باشگاه، رونالدینیو برابری کند. البته رونالدینیو این تعداد گل را در 207 بازی به ثمر رسانده بود.

 

نیمار جونیور - لالیگا - بارسلونا - ایبار

 

نیمار که به نظر می‌رسید در این فصل راه دروازه را گم کرده است، با شروع سال جدید، روندی تازه را در پیش گرفته و حالا سومین بازی پیاپی است که موفق به گلزنی می‌شود. این اولین گل نیمار در لالیگا از تاریخ دوم اکتبر سال پیش محسوب می‌شود. جایی که نیمار در شکست 4-3 تیمش در بالایدوس مقابل سلتاویگو، یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و از آن زمان در لالیگا موفق به بازکردن دروازه حریفان نشده بود.

 

با این گل، بیلان کاری نیمار تا بدین جای فصل ثبت 9 گل و 14 پاس گل در همه رقابت‌هاست. این پنجمین گل فوق ستاره برزیلی در لالیگای این فصل بود و او اگرچه احتمالا شانسی برای کسب عنوان آقای گلی نخواهد داشت، می‌تواند رکوردی جاودانه از لحاظ ارسال پاس گل هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا از خود برجای بگذارد. نیمار حالا در رده‌بندی بهترین گلزنان تاریخ بارسلونا تنها دو برزیلی دیگر را بالاتر از خود می‌بیند. اواریستو با 105 گل و البته، ریوالدو با 130 گل.

 

منبع

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.