پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لالیگا و گلباران کردن دیگر لیگ های اروپایی !

کد خبر : 61687  |  زمان ارسال : سه شنبه 5 بهمن 1395
متوسط گلزنی در لالیگا بیش از دیگر لیگ های اروپایی است و همین باعث شده تا مهاجمان تیم‌ های حاضر در لیگ فوتبال اسپانیا بیش از سایر لیگ‌ها در چشم باشند.

همیشه در جهان صحبت از بهترین لیگ در اروپاست. برای برخی‌ها لیگ برتر انگلیس به خاطر رقابت جذاب موجود، جو ورزشگاه‌ها و بازی مستقیم‌شان بهترین است اما بعضی‌ها لالیگا را به خاطر حضور بهترین بازیکنان جهان در این رقابت‌ها بهترین می‌دانند.
لالیگا اسپانیا در میان همه لیگ‌های اروپایی آمار بهتری در گلزنی دارد.

 
در میان ۲۰ تیم حاضر در سطح اول اسپانیا، ۵۴۹ گل به ثمر رسیده است. یعنی میانگین ۲.۹ گل در هر بازی که در این رابطه بالاتر از لیگ برتر با میانگین گل ۲.۸۶ است. سری A ایتالیا، با ۲.۷۵ پایین‌تر از این دو لیگ قرار دارد. بوندسلیگا رتبه پنجم را با میانگین ۲.۶۶ به خود اختصاص داده و پایین‌تر از لیگ هلند ۲.۷۰ قرار گرفته است.
 
فرانسه در میان پنج لیگ برتر اروپایی، بدترین آمار را دارد. میانگین گل‌های لیگ یک ۲.۵ در هر بازی است که موناکو بیشترین گل زده را به خود اختصاص داده است. این تیم با ۶۴ گل بالاتر از تیم‌های بزرگی همچون رئال‌ مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس قرار دارد. بارسلونا با ۵۱ گل زده در این رابطه با لیورپول برابر است.
بهترین آمار لالیگا در گلزنی به سال ۵۱ – ۱۹۵۰ برمی‌گردد. در آن سال میانگین گل‌ها در بازی ۴.۶۹ بود و فصل کنونی لالیگا با این آمار فاصله زیادی دارد.
 
میانگین گلزنی در لیگ‌های اروپایی
لالیگا ۲.۹۰
لیگ برتر ۲.۸۹
سری آ  ۲.۷۵
لیگ هلند ۲.۷۵
بوندسلیگا ۲.۶۶
لیگ یک فرانسه ۲.۵
سوپر لیگ ترکیه ۲.۴۶
لیگ پرتغال ۲.۳۷

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.