پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رقابت بارسا و یونایتد برای پدیده اسکاتلندی !

کد خبر : 61701  |  زمان ارسال : سه شنبه 5 بهمن 1395
بازی‌های خوب مدافع اسکاتلندی، علاقه چند باشگاه بزرگ اروپایی را برانگیخته است.

 تونی گالاچر، مدافع چپ 17 ساله و اسکاتلندی باشگاه فالکرک اسکاتلند توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا و منچستریونایتد را به خود جلب کرده است و پیش‌بینی می‌شود کورس جذابی برای به خدمت گرفتن او در آینده‌ای نزدیک ایجاد شود.

 

به گزارش dailyrecord، فالکرک که در دسته اول فوتبال اسکاتلند حضور دارد، در این فصل از نوجوان 17 ساله‌ای در سمت چپ خط دفاعی خود رونمایی کرد که بازی‌های خوب او باعث شده تا چند تیم بزرگ اروپایی در پی جذب این بازیکن برآیند. منبع ادعا می کند که به جز لیورپول، اورتون، استوک سیتی و منچستریونایتد، حالا بارسلونا نیز به جذب گالاچر علاقه نشان داده و در هفته‌های اخیر چند نماینده خود را برای زیرنظر گرفتن بازی‌های او به اسکاتلند فرستاده است.

 

در این میان البته گفته می‌شود هنوز خبری از یک پیشنهاد رسمی از هیچ کدام از باشگاه‌های نام برده شده نیست اما فالکرک کاملا به فروش مدافع خود در تابستان یا حتی در همین زمستان، چراغ سبز نشان داده است. البته این احتمال هم وجود دارد که بارسا برای از دست ندادن این بازیکن در همین پنجره نقل و انتقالات برای خرید او اقدام کرده و او را به بارسلونای بی در دسته دوم اسپانیا بفرستد. 

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2017/01/24/primera/1485240657_800149_1485241367_noticia_normal.jpg

 

سرمربی فالکرک، پیتر هوستون در واکنش به علاقه تیم‌های بزرگ به گالاچر به خبرنگاران گفت:

 

من اخیرا از چندین باشگاه و مدیربرنامه پیشنهادها و علاقه‌های شفاهی را دریافت کرده‌ام. مردم به من می گویند سرنوشت تونی چه خواهد شد و من نیز به آن‌ها اطمینان دادم تا زمانی که باشگاه خواهان تونی پیشنهادی خوب روی میز نگذارد، خبری از فروش نخواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.