پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کادنا سر: مردم بارسلونا خواهان حضور تیم ملی اسپانیا در این شهر

کد خبر : 61738  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 بهمن 1395
کاتالان‌ها خواهان حضور لاروخا در بارسلونا هستند و مایلند این اتفاق در یک بازی بزرگ رخ دهد.

بارسلونا خواهان حضور تیم ملی اسپانیا در این شهر شده است و درخواست خود را از طریق شورای شهر به ویلار، رئيس فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز رسانده است.

 

به گزارش as، شاید کمی عجیب باشد اما بارسلونا و در راس آن، حزب مردم - بزرگ‌ترین حزب اقلیت حاضر در کنگره نمایندگان کشور - رسما از شورای شهر بارسلونا درخواست حضور تیم ملی اسپانیا در این شهر را داشته‌اند. این درخواست هم اکنون به دست خوزه آنخل ویلار، رئيس فدراسیون فوتبال اسپانیا و جولن لوپتگی، سرمربی لاروخا نیز رسیده است.

 

گزارش‌ها حاکی از آن است که شورای شهر در نامه خود به فدراسیون خواستار حضور تیم ملی در یکی از بازی‌های بزرگ این تیم در راه انتخابی جام جهانی شده است. به خصوص بازی بعدی این تیم مقابل ایتالیا که البته این درخواست به این دلیل که میزبان این بازی از حالا مشخص شده - اما هنوز اعلام نشده است - رد شده است. ظاهرا بارسلونا مشکلی با برگزاری یک بازی دوستانه نیز ندارد.

 

این البته اولین باری نیست که بارسلونا خواهان حضور تیم ملی اسپانیا در این شهر می‌شود. آخرین باری که لاروخا برای انجام یک بازی به بارسلونا سفر کرد، به دیدار دوستانه این تیم مقابل پرو در سال 2004 برمی‌گردد و آخرین بازی رسمی این تیم در بارسلونا نیز 41 سال پیش برمی‌گردد. بازی مقابل دانمارک در انتخابی یورو 1976 که با پیروزی 2-0 قرمزها همراه شد.

 

باید دید در نهایت این اتفاق پس از 13 سال رخ خواهد یا خیر.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.