پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراف لیورپولی!؛ بارسلونا بیاید و کوتینیو را ببرد

کد خبر : 61742  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 بهمن 1395
جیمی کاراگر مدافع دوست داشتنی قرمزهای بندر ۀنفیلد معتقد است که تمدید قرارداد کوتینیو مانع انتقالش به بارسلونا نخواهد بود.

اختصاصی بارسانیوز  طبق گزارش منابع بریتانیایی نظیر دیلی میل، جیمی کاراگر مدافع کهنه کار و سابق باشگاه لیورپول پس از تمدید شدن قرارداد فیلیپه کوتینیو به هواداران لیورپول بابت دلگرمی به وجود آمده جهت ماندن این ستاره برزیلی در آنفیلد هشدار داد.

 

کوتینیو که با امضای قراردادی به ارزش دستمزد هفتگی بیش از 200 هزار پوند در هفته تا سال 2022 با قرمزهای آنفیلد تمدید کرد و هیچ بند آزادسازی نیز در آن گنجانده نشده، طبق شایعات و گزارشات مختلف زیرنظر سران باشگاه بارسلونا قرار داشت که از این رو جیمی کاراگر این تمدید را مانعی برای انتقال کوتینیو ندانست و در این خصوص در گفت و گوی تلویزیونی در اسکای اسپورتس در جریان دیدار شب گذشته دیدار برگشت نیمه نهایی EFL Cup انگلستان گفت:

 

ما بازیکنان بزرگ زیادی را در گذشته داشتیم که قرارداد های بزرگی را با با لیورپول امضا کردند ولی پس از آن از آنفیلد جدا شدند. اگر کوتینیو از وضعیتش در لیورپول رضایت نداشت و خوشحال نبود، هرگز قراردادی را امضا نمی کرد. ما شنیده ایم که هیچ بند آزادسازی در قراردادش وجود ندارد و این مجددا هیچ معنایی ندارد.

 

 

لیورپول با هیچ یک از باشگاه های جهان بجز دو غول اسپانیایی تفاوتی ندارد. اگر بارسلونا و رئال مادرید برای جذب یکی از بازیکنان اقدام کنند و مبلغی که شما می خواهید را بپردازند آن ها حتما بازیکنان مورد نظر خود را جذب می کنند چون 99 درصد بازیکنان می خواهند که برای این دو باشگاه بازی کنند. بنابراین اگر چنین اتفاقی برای بازیکن لیورپول بیافتد و آن بازیکن هم در دوران حضورش باورنکردنی بوده باشد، تنها می توانیم از او بابت زحماتش تشکر کنیم یعنی همان کاری که برای لوئیس سوارز انجام دادیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.