پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دنیس سوارز: احساس خاصی نسبت به مسی دارم!

کد خبر : 61782  |  زمان ارسال : جمعه 8 بهمن 1395
دنیس سوارز پس از درخشش در دیدار شب گذشته درخصوص این بازی صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت گل و ESPN، دنیس سوارز هافبک جوان بارسلونا در پیروزی 5-2 بارسلونا مقابل سوسیه داد با به ثمر رساندن 2 گل یکی از بهترین های تیم انریکه بود که پس از دیدار از مسی تمجید کرد.

 

دنیس سوارز که در شب گذشته در بازی برگشت یک چهارم نهایی کوپا دل ری در نیوکمپ مقابل سوسیه داد گل اول بازی را به ثمر رساند درخصوص مسی در گفت و گو با BeIN گفت:

زمانی که درون زمین در کنار مسی بازی می کنم فکر می کنم که ارتباط خاصی با او دارم و توپ ها و موقعیت های خوبی به دست می آورم. از زمانی که به باشگاه بازگشته ام او من را بهتر کرده و زمانی که در جناح راست بازی می کنم درک خوبی از یکدیگر داریم. بارسلونا تیمی است که احساس خوبی به من می دهد. اگر شما فضایی پیدا کنید او شما را پیدا خواهد کرد. من در حال بهتر شدن هستم. بازی کردن در بهترین تیم جهان آسان نیست ولی امیدوارم که بتوانم در حال حاضر رو به جلو گام بردارم.​

 

دنیس درخصوص بازی نیز گفت:

من فکر می کنم که برخلاف فشارشان، ما از ابتدا روی بازی مسلط بودیم و پس از به ثمر رساندن گل اول آن ها مجبور شدند تا شکافی بین خطوط خود برای نفوذ ایجاد کنند و با به سه مهاجمی که ما داشتیم قطعا شما کشته خواهید شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.