پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: لقب خاص انریکه برای اینیستا و پاسخ به این سوال: دنیس جانشین آندرس؟

کد خبر : 61783  |  زمان ارسال : جمعه 8 بهمن 1395
لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا پس از برتری مقابل سوسیه داد از دنیس سوارز تمجید کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش ESPN، لوئیز انریکه معتقد است که دنیس سوارز می تواند جانشین اینیستایی گردد که به عنوان هری پاتر بارسلونا است.

 

دنیس سوارز 23 ساله که شب گذشته 2 گل را مقابل سوسیه داد به ثمر رساند، از سوی لوئیز انریکه اینگونه مورد تمجید قرار گرفت چون لوچو در پاسخ به اینکه دنیس می تواند جانشین اینیستا باشد یا که نه گفت:

چرا که نه؟ بازیکنان باید به تکامل برسند. او باید پیشرفت کند اما اینیستا هری پاتر بارسلوناست، اینیستا جادو می کند و واقعا دشوار است که کسی دیگر مثل او را پیدا کرد. اما دنیس در مسیر صحیح قرار دارد و امیدوارم که دنیس بتواند وارث اینیستا شود. این گل ها روحیه او را تقویت می کند او در زمانی مناسبی ورود کرده اما او نیازمند بازدهی و کارآیی کمی بیشتر است که امروز این کار را با تمام کنندگی خود نشان داد.

 

دنیس جوان ترین بازیکن تیم است و یکی از معدود بازیکنانی است که تیم B را ترک کرد و قادر به بازگشت بوده است. دلیلش توجه و کار با توپ توسط او است چیزی که برخی از بازیکنان فراموشش می کنند. شما باید توپ را به مدت یک دقیقه یا یک دقیقه و نیم در بازی دراختیار داشته باشید و بنابراین اگر شما این کا را به خوبی انجام ندهید، شانسی برای بازی در این سطح نخواهید داشت. دنیس این را درک کرده و توسط هم تیمی هایش مورد لطف قرار گرفته است. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.