پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش کوتینیو به علاقه ی بارسلونا !

کد خبر : 61826  |  زمان ارسال : شنبه 9 بهمن 1395
کوتینیو علاقه دارد مانند بازیکنان بزرگ لیورپول به یک اسطوره تبدیل گردد.

 فیلیپه کوتینیو، وینگر جوان باشگاه لیورپول از امضای قرارداد با باشگاه لیورپول کاملا رضایت داشته و می خواهد برای رسیدن به موفقیت در باشگاه تلاش کند.

 

به گزارش دیلی میل، کوتینیو که شایعه های بسیاری اطراف او وجود داشت، قرارداد 5 ساله ای با لیورپول امضا کرد و معتقد است که می خواهد جزو بازیکنان بزرگ این باشگاه شود.

 

او در این خصوص گفت:

برای تمدید احتیاجی به فکر کردن نبود. من این جا زندگی می کنم و هر روز جاه طلبی باشگاه، هم تیمی ها و مربیان را می بینم. در این جا زندگی می کنم و این چیزها را می بینم؛ پس چرا باید صبر می کردم؟ تصمیم کاملا درستی بود. من درک می کنم لیورپول به چه معنی است. کنی دالگلیش، ایان راش، آلن هانسن، گراهام سونس، لوییس سوارز، استیون جرارد؛ می توانیم در مورد این بازیکنان صحبت کنیم. چند سالی است که این جا حضور دارم و مانند یک بازیکن جدید نیستم. پس به یک درک از مجموعه باشگاه رسیده ام. هدف من از عقد قرارداد جدید با باشگاه، این بود که روزی مانند این بازیکنان شوم. آن ها اسطوره هستند.

 

او ادامه داد:

موفقیت یک بازیکن یا با جام ها یا با تعصبش به باشگاه شناخته می شود. من بخشی از این مجموعه هستم و می خواهم با داشتن هر دو مورد، موفقیت را کسب کنم. می خواهم عنوان های مختلفی کسب کنم. 5 سال دیگر قرارداد دارم و فرصت به اندازه کافی وجود دارد.

 

وی در خصوص علاقه تیم های دیگر اضافه کرد:

به لیگ چین علاقه ای ندارم و حتی لحظه در مورد آن تا کنون فکر نکرده ام. فوتبال و قلب من متعلق به لیورپول بوده و به هیچ باشگاه دیگری فکر نمی کنم. من معتقدم شما باید جایی را پیدا کنید که بتوانید خودتان را نشان دهید، بدون ترس و با تمام توانایی تان بازی کنید. وقتی شما چنین جایی را پیدا کنید، باید بمانید. برنامه من، باشگاه لیورپول است. می خواهم بار دیگر با این تیم به قدرت گذشته بازگردم و این چیزی است که به آن اعتقاد دارم. می خواهم بخشی از این موفقیت باشم. از مدیریت، بازیکنان و کادر فنی همه این را می خواهند و کسی نمی تواند ما را برای رقابت با باشگاه های بزرگ متوقف کند. می خواهم با باشگاه های بزرگ انگلستان و بزرگ اروپا مانند بارسلونا رقابت کرده و آن ها را شکست دهیم. چرا که نه؟

 

منبع : طرفداری

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.