پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دفاع شخصی انریکه در اتاق کنفرانس!؛ از چیزی که می دیدم راضی نبودم

کد خبر : 61891  |  زمان ارسال : یکشنبه 10 بهمن 1395
بارسلونا با گل دقیقه 90 لوئیز سوارز در دیداری جنجالی مقابل بتیس به تساوی 1-1 دست یافت.

اختصاصی بارسانیوز - آبی اناری ها در استادیوم بنیتو ویلامارین با تساوی 1-1 مقابل رئال بتیس متوقف شدند که اشتباهات تاثیرگذار داوری نکته بارز این دیدار بابت گل صحیح بارسلونا و مردود شدن آن بود.

 

اما لوئیز انریکه پس از بازی در کنفرانس خود با انتقاد از عملکرد شاگردانش، به نوعی به دفاع از عملکرد خود باتوجه به تغییرات تاکتیکی صورت گرفته و عوض شدن روند بازی پرداخت و در این خصوص بیان کرد:

 

نتیجه 1-1 نتیجه مثبتی برای ما بود چون یک امتیاز را گرفتیم. آن ها به مدت 30 دقیقه در نیمه دوم تیم بهتر زمین بودند. نیمه اول دو تیم برابر بودند چون آن ها جز دو ضدحمله ای که زدند موقعیت دیگری نداشتند هرچند که ما نیز بدون موقعیت بودیم و درنهایت قادر بودیم تا یک امتیاز از این بازی بگیریم. ما سیستم بازی خودمان را تغییر دادیم چون از چیزی که می دیدم رضایت نداشتم. ما نیمار و الیکس ویدال را به کونه ای استفاده کردیم که عرض بیشتری به بازی بدهیم و سرجی روبرتو و آلبا را نیز رو به جلو حرکت دادیم.

 

ما در نیمه نخست مشکلات زیادی نداشتیم و آن ها واقعا موقعیت های زیادی خلق نکردند ولی پس از آن ما بازی خوبی انجام ندادیم. آن ها در نیمه دوم ما را با پرس کردن تحت فشار قرار دادند و موقعیت های زیادی خلق کردند. ما در اوردن توپ از عقب به جلو دچار مشکل شدیم و آن ها تیم بهتری بودند. ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و در سطح نرمال خودمان قرار نداشتیم و این به رشد اعتماد به نفس رقیبمان کمک کرد.

با گلی که بتیس به ثمر رساند، عقب نشینی ان ها این اجازه را به ما داد تا فشار خود را افزایش دهیم و بیشتر به محوطه جریمه آن ها نزدیک شویم.

 

انریکه درخصوص گل صحیح تیمش که اعلام نشد گفت:

داوران نیاز به کمک در قضاوت خود دارند حالا دوربین باشد یا هر چیز دیگر حال چه این تصمیمات بر ضرر ما و چه به نفع ما باشد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.