پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آندره گومز: عادت هواداران، کارمان را سخت کرده است!

کد خبر : 61896  |  زمان ارسال : یکشنبه 10 بهمن 1395
آندره گومز اعتقاد دارد که نمی تواند برنده نشدن تمامی عناوین قهرمانی به همراه بارسلونار ا تصور کند.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش Fourfourtwo، آندره گومز هافبک پرتغالی باشگاه بارسلونا که در تابستان به جمع آبی اناری ها اضافه شد، ضمن رضایت از وضعیتش در بارسلونا اعلام کرد که برای بهتر شدن تلاش می کند.

 

گومز که با انتقالی 55 میلیون یورویی از والنسیا به بارسلونا پیوست، در فصل جاری بازی های به نسبت قابل توجهی را برای تیم انریکه انجام داده به ویزه در روزهایی که بوسکتس به دلیل مصدومیت غیبت داشته است.

 

آندره گومز پیش از دیدار با رئال بتیس در گفت و گو با GQ بیان کرد:

هواداران بسته به اینکه تیم آن ها به چیزی عادتشان داده از شما انتظار خواهند داشت. بدیهی است که در بارسلونا همه از ما انتظار دارند که برنده باشیم پس چنین فشاری روی بازیکنان طبیعی است. طرفداران قهرمانی می خواهند و اینکه برای تمامی عناوین مبارزه کنیم ولی شما باید خودتان را با این موضوع وفق دهید. هر کسی که به بارسلونا می آید این را می داند.

 

آندره گومز در ادامه با اعلام رضایت از وضعیت خود بیان کرد:

من در حال حاضر از وضعیتم راضی هستم. من فرصت بازی داشته ام و هواداران نیز رفتار بسیار خوبی با من دارند. هم تیمی هایم نیز استقبال خوبی از کرده اند و واقعا نمی توانم چیزی بیش از این را از آن ها بخواهم. کاری که من می توانم انجام دهم این است که شخصا از خودم انتظارا بیشتری داشته باشم. من می خواهم که در جلسات تمرینی و بازی ها بهبود پیدا کنم. من هنوز هم خیلی جوان هستم و فکر می کنم که می توانم بهتر شوم. من نمی توانم این را تصور کنم که در بارسلونا باشم و هر عنوانی را فتح نکنم.

 

آندره در انتها صحبت های خود را اینگونه به پایان رساند:

من بابت دست یافتن به چیزهای بزرگ خوش شانس هستم. من برای باشگاه های بزرگی بازی کرده ام و حالا هم در بارسلونا هستم. من چیز بسیار مهمی را برای کشورم به دست آورده ام، چیزی که هرگز فراموش نخواهد شد. هیچ کس انتظار قهرمانی یورو را نداشت ولی نه خودمان. چیزی که من در حال حاضر می خواهم این است که به مسیر خود برای فتح عناوین قهرمانی ادامه دهیم. نکته مهم این است که باید به اهداف جدید بنگرم. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.