پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خشم بی سابقه انریکه در جریان بازی با بتیس !

کد خبر : 61940  |  زمان ارسال : دوشنبه 11 بهمن 1395
لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا به هیچ وجه از شیوه بازی تیمش در مقابل بتیس راضی نبود و حتی این مساله را در نشست خبری پس از مسابقه نیز عنوان کرد.

بارسلونا روز گذشته در زمین رئال بتیس با تساوی 1-1 متوقف شد؛ در حالیکه 75 دقیقه تحت تاثیر بازی میزبان قرار داشت و تنها پس از دریافت گل بود که توانست روی بتیس تسلط پیدا کرده و دو گل هم بزند که البته تنها یکی پذیرفته شد.
 

شبکه مووی استار، کلیپی چند دقیقه ای از عکس العمل های انریکه در طول بازی روز گذشته پخش کرد که در آن سرمربی بارسا عصبانی تر از همیشه به نظر می رسید.
 
پس از اولین شوت خطرناکی که بتیس روانه دروازه بارسا کرد و با واکنش خوب تراشتگن به کرنر رفت، انریکه با درآوردن کاپشن خود به کنار زمین آمد و با عصبانیت بر سر آردا توران فریاد زد. سرمربی بارسا معتقد بود که جاگیری غلط آردا باعث خلق موقعیت خطرناک برای بتیس شده بود.
انریکه در حال بازگشت به نیمکت نیز با دیدن یک بطری آب، به آن لگد زد که از بخت بد او، بطری به سمت جمعیت پرتاب شد و او پس از عذرخواهی از تماشاگران روی نیمکت نشست.
 

در اوسط نیمه دوم انریکه در حال صحبت با دستیار خود کارلس ناواس دیده شد. او به ناواس گفت: «خدای من، باور کردنی نیست.» انریکه به وضوح از بازی بد شاگردانش گلایه مند بود. او پس از گل بتیس نیز برای لحظاتی مسخ شده و ناامید به زمین نگاه می کرد.


سرمربی بارسا در تمام طول بازی عصبی، هیجان زده و خشمگین از نمایش شاگردانش بود.

 

منبع

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.