پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : علاقه ی شدید بارسلونا به 2 بازیکن جوان . هر طور شده باید خریداری شوند !

کد خبر : 61947  |  زمان ارسال : دوشنبه 11 بهمن 1395
موندو دپورتیوو در گزارشی ویژه مدعی شد باشگاه بارسلونا به 2 بازیکن علاقه دارد و نمیخواهد به هیچ وجه آنها را از دست بدهد !

اختصاصی بارسا نیوز - اگر بازیکنانی باشند که آینده ی خوبی در انتظار آنهاست یکی برناردو سیلوا ( موناکو ) و دیگر مکسیم لوپز ( المپیک مارسی ) است !

 

بی دلیل نیست که رابرت فرناندز به دنبال خرید آنهاست . گزارش های زیادی حکایت از آن دارد که مدیران ورزشی بارسلونا کیفیت این بازیکنان را تایید کرده و این دو هافبک آچار فرانسه را برای خرید در نظر گرفته اند .

 

 

برناردو سیلوا

خورخه مندس مدیر برنامه های برناردو سیلوا است . مندس مدیر برنامه های آندره گومز نیز بود که این بازیکن تابستان گذشته به نیوکمپ پیوست . او در یک مصاحبه ی رسمی برناردو را بازیکنی با استعداد و پرشور دانست .  ( مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو نیز می باشد )

 

مندس اولین نفری بود که اعلام کرد برناردو آینده ی درخشانی در پیش رو دارد و باید گفت زمان ثابت کرد او راست گفته است .

 

 

طبق گزارش موندو دپورتیوو رابرت و دیگر افراد در مدیریت ورزشی بارسلونا چندین بازی این بازیکن را در موناکو تماشا کرده اند و پیشرفت او فوق العاده ارزیابی شده است .

 

 قدرت سازگاری او قابل توجه است . او در 21 بازی موفق به زدن 5 گل در لیگ 1 شده است .

 

مکسیم در دست زوبی !

مکسیم لوپز دیگر بازیکن مورد علقه ی بارسلوناست و ریشه ای اسپانیایی دارد . او توسط رابرت فرناندز و همکارانش زیر نظر گرفته شده است . این هافبک جوان در المپیک مارسی بازی میکند .

 

 

مکسیم بیشتر یادآور خاویر هرناندز است . کیفیت فنی خوبی دارد . در این فصل او یک گل به ثمر رساند و سازنده ی 4 گل بوده است . آندونی زوبی زارتا مدیر ورزشی باشگاه المپیک مارسی می باشد که اسطوره ی بارسلونا نیز محسوب میشود و پیش از رابرت فرناندز این سمت را در بارسلونا داشت و این مساله میتواند کار بارسلونا را برای انتقال ساده تر کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.