سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تمجید انریکه از ماسکرانو و اومتیتی؛ تیمم به سیستم چرخشی نیاز دارد!

کد خبر : 61975  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 بهمن 1395
لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با اتلتیکو مادرید روی استفاده از سیستم چرخشی تاکید داشت.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا، لوئیز انریکه با حضور در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، درخصوص وضعیت بازیکنان مصدوم تیمش و بهره گیری از سیستم چرخشی صحبت کرد.

 

انریکه در ابتدا درخصوص تمجید از ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی تازه وارد تیمش و همچنین خاویر ماسکرانو گفت:

اومتیتی، ویزگی های فیزیکی و تاکتیکی برجسته ای دارد و به خوبی خود را با شرایط تیم وفق داده است و مهارت هایش تنها در جنبه فیزیکی نیست. با نگاه به عملکرد او در بازی هایش می بینید که او مهارت لازم برای بازی در بارسلونا دارد. وفق یافتن در بازی در موقعیت های مختلف درون زمین و کارهایی که انجام می دهد این را تایید می کند. داشتن ماسکرانو نیز در تیم اتفاقی مثبت برای ما است و به همین دلیل است که بازی های زیادی برای تیم انجام می دهد.

 

 

انریکه همچنان اینیستا و بوسکتس را دراختیار نخواهد داشت اما اعلام کرد که تیمش باتوجه به دشواری بازی های فصل، نیازمند استفاده از سیستم چرخشی برای اماده نگه داشتن تیم است و در این خصوص گفت:

من از تیم و داشته هایم راضی هستم. این خاصیت بازی ها در طی یک فصل است که زمان هایی فرا می رسند که باید بر مشکلات به وجود امده نظیر مصدومیت غلبه کرد ولی در کل، سیستم چرخشی برای داشتن توان رقابت در تمامی تورنومنت های فصل لازم و ضروری است. ما پیش از این نیز لحظات دشواری برای غلبه کردن بر آن ها داشتیم. ما پیش از این نیز مصدومیت هایی داشتیم که بعضی از بعضی دیگر مهم تر بودند اما هم اکنون زمان صحبت کردن در مورد نداشته هایمان نیست. ما باید با کسانی صحبت کنیم و کمک شان کنیم که قادر هستند برایمان بازی کنند تا بهترین بازی خود را ارائه کنند. اگر بخواهیم در مورد بازیکنانی صحبت کنیم که در دسترس نیستند، فکر نمی کنم که زمان مناسبی برای صحبت کردن در این خصوص باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.