پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ترس داوران اسپانیا از قضاوت برای بارسا (عکس)

کد خبر : 61983  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 بهمن 1395
چند قضاوت جنجالی برای بارسلونا در فصل جاری که با انتقادات گسترده رسانه های حامی این تیم روبرو شده، باعث ایجاد ترس در میان برخی داوران فوتبال اسپانیا شده است.

بارسلونا در فصل جاری بیش از همیشه از ناحیه داوری ضربه خورده است. طبق بررسی رسانه های حامی بارسلونا، بدون این اشتباهات، بارسلونا رتبه ای بالاتر از رئال در جدول لالیگا داشت؛ اما حالا با 4 امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر در رده دوم قرار دارد.

آخرین نمونه از داوری های جنجالی علیه بارسا به بازی دو روز پیش برابر بتیس برمی گردد که گل سالم این تیم به اشتباه مردود اعلام شد.

 

 

 

 

نشریه دیاریو اسپورت امروز تیتر یک خود را به همین مساله اختصاص داده است:«(ادامه) بحران گل (مردود شده بارسا)»

همچنین روی جلد این نشریه این سرتیترها به چشم می خورد:« کولینا، رئیس کمیته داوران یوفا از آنخل ویار(رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا) در مورد بحران اخیر داوری توضیح خواسته است.... رئیس کمیته داوران فوتبال اسپانیا، داور اول بازی بارسلونا و بتیس را توبیخ کرده و کمک داوری که گل را مردود اعلام کرد نیز محروم خواهد شد.... برخی داوران فوتبال اسپانیا پس از حاشیه های اخیر، از قضاوت برای بارسا ترسیده اند.... بازیکنان بارسا از اینکه مدیران باشگاه در مقابل اشتباهات داوری حمایتی از آنها نکرده اند، دلخور شده اند.... بارسلونا خواهان ورود تکنولوژی روی خط دروازه به فوتبال اسپانیا شد.»

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.