پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

پیش بازی اتلتیکو مادرید و بارسلونا؛ اولین گام از پرش سه گام فوریه!

کد خبر : 61992  |  زمان ارسال : چهارشنبه 13 بهمن 1395
شاگردان لوئیز انریکه در فوریه ای دشوار، در اولین دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در کوپا دل ری مصاف خواهند کرد.

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری فصل 2016/17 در ویسنته کالدرون مهمان شاگردان دیگو سیمئونه در تیم اتلتیکو مادرید است که اولین بازی از سه بازی جذاب این دو تیم در ماه فوریه خواهد بود.

 

بارسلونا و اتلتیکو علاوه بر بازی امشب، در بازی برگشت همین مرحله و لالیگا نیز با یکدیگر بازی خواهند کرد که از این رو قطعا ماه سرنوشت سازی برای بارسلونا باتوجه به دیدار رفت مقابل پاریس سن ژرمن در راه کسب سه گانه خواهد بود.

 

اما پس از سپری شدن یک اخر هفته ناامید کننده برای هر دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید، باتوجه به تساوی هر دو تیم با نتیجه 1-1 و تساوی بدون گل مقابل تیم های بتیس و آلاوز، این بازی فرصت مناسبی برای هر دو تیم جهت گرفتن روحیه برای ادامه فصل و به ویژه برداشتن گامی کلیدی برای فتح قهرمانی حذفی است.

 

 

باتوجه به اینکه اتلتیکو مادرید در فصل جاری برخلاف فصول قبل، در لالیگا بابت اختلاف 10 امتیازی با رئال مادرید عملا شانسی برای کسب جام نخواهد داشت، جام حذفی فرصتی کلیدی برای این تیم و به ویژه دیگو سیمئونه می باشد و این درحالی است که احتمالا تلاش ان ها برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده خواهد بود.

 

روند نتیجه گیری دو تیم در 5 بازی اخیر:

Atlético Madrid (all competitions) – W-W-D-D-D 

Barcelona (all competitions) – W-W-W-W-D

 

نکات بازی

بارسلونا

 

برای بارسلونا، هم اکنون لوئیس سوارز و مسی در گلزنی فوق العاده عمل کرده اند. با 21 گلی که سوارز در کلیه رقابت ها در 28 بازی در کنار 19 گل مسی به ثمر رسانده، بارسلونا تنها به ایجاد موقعیت برای این دو بازیکن نیاز دارد.

 

 

بارسلونا در شرایطی به مصاف اتلتیکو مادرید می رود که با ارائه یک بازی نامناسب مقابل رئال بتیس در 60 دقیقه ابتدایی و دیداری جنجالی بابت پذیرفته نشدن گل، هواداران خود را نسبت به ادامه فصل ناامید کرد.

 

انریکه درخصوص بازی گفته بود:

نتیجه 1-1 نتیجه مثبتی برای ما بود چون یک امتیاز را گرفتیم. آن ها به مدت 30 دقیقه در نیمه دوم تیم بهتر زمین بودند. نیمه اول دو تیم برابر بودند چون آن ها جز دو ضدحمله ای که زدند موقعیت دیگری نداشتند هرچند که ما نیز بدون موقعیت بودیم و درنهایت قادر بودیم تا یک امتیاز از این بازی بگیریم. ما سیستم بازی خودمان را تغییر دادیم چون از چیزی که می دیدم رضایت نداشتم. ما نیمار و الیکس ویدال را به کونه ای استفاده کردیم که عرض بیشتری به بازی بدهیم و سرجی روبرتو و آلبا را نیز رو به جلو حرکت دادیم.

 

ما در نیمه نخست مشکلات زیادی نداشتیم و آن ها واقعا موقعیت های زیادی خلق نکردند ولی پس از آن ما بازی خوبی انجام ندادیم. آن ها در نیمه دوم ما را با پرس کردن تحت فشار قرار دادند و موقعیت های زیادی خلق کردند. ما در اوردن توپ از عقب به جلو دچار مشکل شدیم و آن ها تیم بهتری بودند. ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و در سطح نرمال خودمان قرار نداشتیم و این به رشد اعتماد به نفس رقیبمان کمک کرد.

با گلی که بتیس به ثمر رساند، عقب نشینی ان ها این اجازه را به ما داد تا فشار خود را افزایش دهیم و بیشتر به محوطه جریمه آن ها نزدیک شویم.

 

همچنین انریکه در کنفرانس قبل از بازی با اتلتیکو نیز این بازی را بسیار دشوار نامید و اعلام کرد که شیوه بازی تیمش تغییری نخواهد کرد.

 

بارسلونا در شرایطی مقابل بتیس به تساوی 1-1 دست یافت که ترکیب خط دفاعی انریکه در ابتدای بازی جوابگوی تیم نبود به صورتی که پس از ورود آلبا و روبرتو وضعیت بارسونا در فاز تهاجمی تقویت پیدا کرد.

 

 

اما در مقابل اتلتیکو مادرید، لوئیز انریکه لوکاس دینیه را به دلیل مصدومیت دراختیار ندارد و تراشاتگن نیز استارحت خواهد کرد تا سیلسن درون درواز بایستد. در خط دفاع، اومتیتی در کنار پیکه بازی خواهد کرد که روبرتو و آلبا به ترکیب اصلی بازخواهند گشت.

 

در خط میانی نیز همچنان بوسکتس و اینیستا در دسترس نیستند و احتمالا انریکه از مساکرانو یا گومز در پست هافبک دفاعی در کنار راکیتیچ و دنیس سوارز استفاده خواهد کرد. در خط حمله نیز مسی، نیمار و سوارز حضور خواهند داشت.

 

لیست بازیکنان بارسلونا:

سیلسن، ماسیپ

پیکه، ماسکرانو، آلبا، روبرتو،ویدال، اومتیتی و متیو

راکیتیچ، دنیس سوارز، آردا، رافینیا، آندره گومز

مسی، نیمار، سوارز، پاکو آلکاسر

 

اتلتیکو مادرید

 

آخرین باری که اتلتیکو میزبان بارسلونا در ویسنته کالدرون بوده، با دو گل به برتری دست یافته که به اوریل سال 2016 مربوط می شود.

 

دیگو سیمئونه نیز به مانند انریکه نسبت به بازی شاگردانش مقابل آلاوز رضایت نداشت و در این خصوص گفت:

آلاوز فوق العاده بود، به ویژه از لحاظ انگیزه. ما یک امتیاز گرفتیم که باتوجه به نحوه بازی خودمان نتیجه خوبی بود. به صورت کلی بازی خوبی نبود ولی سعی خواهیم کرد که در بازی بعدی عملکردی بهتر داشته باشیم.

 

 

سیمئونه همچنین درخصوص بازی مقابل بارسلونا در نیمه نهایی گفت:

بودن در نیمه نهایی حذفی برای ششمین مرتبه باعث افتخار من است و واقعا خوشحالم. من نمی توانم مکانی بهتر از ویسنته کالدرون را برای این بازی تصور کنم.

 

در تیم اتلتیکو مادرید، خوزه ماریا خیمنز دفاع میانی این تیم به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل آلاوز در دسترس سیمئونه نیست. اوبلاک نیز در مقابل آلاوز به دلیل مصدومیت حضور نداشت و مویا به جای او درون دروازه قرار گرفت.

 

بنابراین انتظار می رود که مویا درون دروازه بایستد و ساویچ و گودین در قلب خط دفاعی به همراه ورساچکو و لوئیس در دفاع های کناری بازی کنند. کوکه، کاراسکو، نیگوئز و گایتان در خط هافبک حضور خواهند داشت که گامیرو و گریزمان در خط حمله حضور خواهند داشت.

 

لیست بازیکنان اتلتیکو مادرید:

مویا، موریرا

گودین، لوئیس، ساویچ، ورساچکو، لوکاس، خوانفران

کوکه، سائول، گابی

کاراسکو، گایتان، کیدی

گریزمان، تورس، کوریا، گامیرو

 

 

نکات کلیدی

 

بارسلونا تنها دو پیروزی از 5 بازی اخیر خارج از خانه خود در کلیه رقابت ها کسب کرده است.

 

بارسلونا به دنبال سویمن فینال پیاپی خود در کوپا دل ری است.

 

آخرین باری که دو تیم با یکدیگر ملاقات کردند، بازی در نیوکمپ 1-1 شد.

 

آخرین باری که بارسلونا به ویسنته کالدرون آمده بود به لیگ قهرمانان اروپا مربوط می شود که 2-0 شکست خورد تا در مجموع 3-2 بازی را واگذار کرده باشد.

 

نتایج 6 بازی اخیر دو تیم

 

 

نتایج دو تیم مقابل یکدیگر

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.