پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیمئونه: به نمایش تیمم در نیمه دوم افتخار می‌کنم؛ برای صعود به فینال به نیوکمپ خواهیم رفت

کد خبر : 62047  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 بهمن 1395
سرمربی آرژانتینی روخی بلانکوس به نمایش تیمش در نیمه دوم افتخار می‌کند.

به گزارش as، اتلتیکو علی‌رغم بازی بسیار خوبش در نیمه دوم، نتوانست از شکست خانگی‌اش مقابل بارسلونا جلوگیری کند و حالا برای صعود به فینال باید در نیوکمپ دست به کاری بزرگ بزند. سیمئونه پس از بازی به خبرنگاران گفت:

بارسا بازی را بهتر شروع کرد و موقعیت‌های بهتر و بیشتری نیز به دست آورد. بارسا در توپگیری خیلی خوب عمل کرد و گل اول‌شان نیز روی همین مورد به ثمر رسید. پس از آن هم مسی یک گل فوق العاده به ثمر رساند. این گل امیدهای ما برای بازگشت در این نیمه را کاهش داد. اما ما این کار را در نیمه دوم انجام دادیم و در این نیمه بسیار به تیمی که همیشه بودیم، نزدیک شدیم و به همین دلیل به تیمم افتخار می‌کنم. افتخار می‌کنم که توانستیم دوباره برخیزیم.

او گفت :


آنچه در رختکن به بازیکنانم گفتم، در رختکن می‌ماند اما از نمایش تیمم در نیمه دوم خیلی خوشحالم. از نگرش تیم و مبارزه بازیکنان در هر دوئل و از اینکه همه به دنبال راهی بودند تا به حریف ضربه بزنند.  امیدوارم این سطح حفظ شود و در بازی شنبه نیز همین گونه باشیم.


بازی برگشت؟

وقتی که این مرحله قرعه کشی شد هم گفتم که بارسا شانس اول صعود است و این را هم گفتم که کوپا جام شگفتی‌هاست و خیلی اوقات اتفاقاتی برخلاف پیش‌بینی‌ها رخ می‌دهد. ما با دو گل عقب بودیم اما می‌توانستیم با تساوی زمین را ترک کنیم. چنین اتفاقاتی در لالیگا رخ نمی‌دهد. اگر 30، 40 یا حتی 20 درصد هم برای صعود به فینال شانس داشته باشیم هم برای شکست بارسا وصعود به فینال به نیوکمپ می‌رویم. برای استفاده از فرصت‌هایمان به آنجا خواهیم رفت و می‌دانیم که بارسا هم بازی را تمام شده نمی‌داند.

وی ادامه داد :

تاثیر تورس مانند تاثیر دیگر بازیکنان تعویضی بود. هم گایتان و هم گامیرو به همراه فرناندو با ورودشان به زمین جان تازه‌ای به تیم بخشیدند. تغییر کلی تیم در نیمه دوم کاملا واضح بود.
آیا تیمی که فقط مهارت‌های فردی بهتر و بیشتری داشت برنده شد؟ نه. فقط تکنیک فردی برنده را مشخص نکرد. انگیزه، جنگندگی نیز در آن تاثیر داشت. ما نیز در نیمه دوم خوب بودیم و همیشه نزدیک‌ترین وقت به پیروزی، زمانی‌ست که شانس‌های گلزنی تک به تک خلق می‌کنید و ما این شانس را داشتیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.