پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: اعتراف می کنم ولی امیدوارم!

کد خبر : 62108  |  زمان ارسال : جمعه 15 بهمن 1395
لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا درخصوص رقابت برای کسب قهرمانی لالیگا اعتراف کرد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش Fourfourtwo، لوئیز انریکه باتوجه به عملکرد تیمش در فصل جاری لالیگا همچنان به کسب قهرمانی امیدوار بود و در این خصوص گفت:

 

بارسلونا که هم اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید با این تیم 4 امتیاز اختلاف دارد، از نظر لوئیز انریکهب اتوجه به ادامه فصل همچنان برای تیمش شانس قهرمانی قائل است و درخصوص کورس قهرمانی در لالیگا گفت:

این تازه بازی 21 است و ما نمی توانیم چیزی را پیش بینی کنیم. احتمال رخ دادن اتفاقات و نتایج عجیب و غریب وجود دارد. تیم های بالای جدول درحال از دست دادن امتیازات هستند و امیدوارم که این در مورد تیم ما درمقایسه با رقیبان امتیاز کمتری از دست دهد و هرچقدر که به انتهای فصل نزدیک شویم شما می توانید ببینید که چگونه شرایط مختلف می تواند تاثیرگذار باشد و شاید تشخیص قهرمان راحت تر شود. پس پیش بینی در حال حاضر دشوار است. هم اکنون سه تیم در رقابت هستند و شاید در این کشاکش و رقابت تعداد بیشتر گردد.

 

انریکه درادامه با اعتراف به فرم نامناسب تیمش در لالیگا بیان کرد:

قهرمانی در لالیگا به میزان ثبات یک تیم وابسته است که ما بهترین عملکرد را ارائه نکردیم. ما باید تلاش کنیم تا امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و از فلسفه خودمان پیروی کنیم. اگر کسی می خواهد بگوید که ما شانسی برای برنده شدن لیگ نخواهیم داشت، اجازه دهید تا در مورد دو فصل اخیر فکر کنند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.