سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : تحلیل جالب روزنامه نگار معروف فرانسوی از نتیجه ی بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن !

کد خبر : 62124  |  زمان ارسال : شنبه 16 بهمن 1395
پاری سن ژرمن و بارسلونا در تاریخ 14 فوریه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم میروند !

اختصاصی بارسا نیوز - در حالی قرار است بارسلونا و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند که باشگاه کاتالان به نظر میرسد کار دشواری برای شکست تیم فرانسوی ندارد .

 

این واقعیت است که پاری سن ژرمن بار دیگر میخواهد برای شکست بارسلونا خود را در یک چالش قرار دهد . باشگاهی که سرمایه گذاری بزرگی کرده است اما همواره ناکام به خانه باز میگردد .

 

 

7 ماه از آمدن اونای امری به جای لوران بلان در نیمکت پاری سن ژرمن گذشته است اما هنوز این سرمربی نتوانسته است روزنامه نگار و تحلیل گر شبکه ی " کانال پلاس " را نسبت به اینکه آنها توانایی شکست بارسلونا را ندارند تغییر دهد .

 

پیر منس روزنامه نگار معروف فرانسوی در این خصوص گفت :

واضح است , فاجعه ای در کار نیست ( شکست پی اس جی مثل روز روشن است ) . چرا که بعید است پاری سن ژرمن برابر بارسلونا بتواند به مرحله ی یک هشتم راه پیدا کند . پاریس میتواند قهرمان دو جام داخلی فرانسه شود اما من نمیتوانم تصور کنم در مسابقات مهم پی اس جی سلطه گرانه و جذاب بازی کند .

 

گفتنی است لیگ قهرمانان اروپا اولویت پاری سن ژرمن است و این را میتوان به روشنی در رفتار مدیران باشگاه فرانسوی دید . چرا که آنها دستپاچه از رویارویی با باشگاه کاتالان اقدام به خریدهای جدیدی قبل از این بازی کرده اند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.