پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه ؛ بیگ سام نباید در سیستم چرخشی قرار بگیرد !

کد خبر : 62148  |  زمان ارسال : شنبه 16 بهمن 1395
انریکه نباید از مدافع فرانسوی تیم در سیستم چرخشی استفاده کند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های Sport ، امروز از ساعت 18:45 بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان اتلتیک بیلبائو است با توجه به شرایطی که بارسا در جدول لالیگا دارد باید در این بازی پیروز شود تا بتواند اختلاف امتیازی خود را با تیم های بالا حفظ کند .

 

تنها مسئله ای که همه از ترکیب های انریکه باخبر هستند این موضوع است که تراشتگن در رقابت های لیگ و لیگ قهرمانان فیکس خواهد بود و در خط حمله نیز مثلث MSN ، بازیکنان فیکس لوئیز انریکه هستند البته با توجه به مصدومیت دینیه در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید به احتمال زیاد در بازی امروز جوردی آلبا در ترکیب اصلی بارسا قرار بگیرد که میتواند خبر خوبی باشد .

 

از پیکه و اومتیتی نیز میتوان به عنوان بازیکنان اصلی نام برد .

 

جرارد پیکه - Piqué

 

انریکه مربی است که همیشه دوست دارد در ترکیب هایش از بازیکنان متفاوت و جدیدی استفاده کند این موضوع یعنی سیستم چرخشی در برخی از بازی های بارسلونا در این فصل به تیم ضربه ی بدی زده است حالا باتوجه به مصدومیت اینیستا و بوسکتس و پیشرفت چشم گیر الکس ویدال باید برای دیدار امروز مقابل بیلبائو منتظر یک ترکیب جدید باشیم .

 

انریکه باید بداند که اگر هم میخواهد از سیستم چرخشی استفاده کند باید از ساموئل اومتیتی در ترکیب اصلی استفاده کند زیرا نبود او همیشه به تیم ضربه زده است در دیدار امروز اومتیتی و پیکه میتوانند زوج خوبی برای مهار کردن آدوریز باشند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.