پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار: نمی توانم بهتر از کسی باشم!؛ 2018 روسیه را فتح می کنیم

کد خبر : 62212  |  زمان ارسال : یکشنبه 17 بهمن 1395
نیمار جونیور ستاره بارسلونا در مصاحبه ای درخصوص مسایل مختلف صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش sport360، نیمار جونیور ستاره برزیلی بارسلونا که امشب جشن تولد 25 سالگی خود را برگزار می کند، در گفت و گویی اختصاصی با Red Bull Content Pool حرف های خود را در مورد ادامه بازی برای تیم ملی برزیل آغاز کرد.

 

نیمار که در 25 سالگی با آمار باورنکردنی 50 گل ملی به دنبال ستاره های بزرگی فوتبال برزیل است، درخصوص تیم ملی برزیل و اهداف خود گفت:

این می تواند افتخار بزرگی برایم باشد، اینکه بتوانم همچنان برای تیم ملی برزیل بازی کنم افتخار بزرگی برایم است تا با گلزنی، به تیمم به بهترین نحو ممکن کمک کنم. و همچنین امیدوارم که بتوانم به گلزنی های خودم برای برزیل ادامه بدهم و با شکستن رکوردها زمینه خوشحالی خودم را فراهم کنم. من نمی توانم از کسی بهتر باشم و همه چیزی که می خواهم این است که نسبت به خودم بهتر شوم و این چیزی است که واقعا برایم مهم می باشد.

 

 

نیمار در ادامه صحبت های خود درخصوص جام جهانی پیش رو گفت:

من هیچ نگرانی ای ندارم و در حال حاضر تنها در مورد جام جهانی فکر می کنم. من فردی خیالباف هستم و نمی توانم به تفکراتم پایان دهم و تصورم این است که می توانیم جام جهانی را فتح کنیم. من به سختی تلاش خواهم کرد تا برای جام جهانی 2018 آماده شوم. من جاه طلبی زیادی دارم. من هنوز هم کارهای زیادی برای انجام دادن دارم و عناوین زیادی برای فتح شدن وجود دارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.