پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار: برد بارسلونا از گل زدن مهم تر است؛ برای قهرمانی لالیگا می جنگیم

کد خبر : 62215  |  زمان ارسال : یکشنبه 17 بهمن 1395
نیمار جونیور در مصاحبه خود درخصوص فرم خود در بارسلونا به ویژه روند اخیر بدون گل خود صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش sport360، نیمار که امروز تولد 25 سالگی خود را جشن می گیرد، در گفت و گویی اختصاصی با Red Bull Content Pool، در مورد وضعیتش در بارسلونا صحبت کرد.

 

نیمار که در کنار مسی و سوارز یکی از خطرناک ترین مثلث های تهاجمی جهان را تشکیل می دهد، درخصوص روند اخیر خوددر گلزنی پس از 1000 دقیقه عدم موفقیت در باز کردن دروازه قبل از بازی های اخیرش گفت:

زمانی که شما گل نمی زنید وضعیت پیچیده می شود به ویژه اگر در خط حمله باشید جایی که انتظارات برای گل زدن بالاست. بنابراین گل نزدن برای یک مهاجم اتفاقی بد و آزار دهنده است ولی این مهم ترین چیزی نیست که من در موردش نگران باشم. من روی پیروزی تیمم تمرکز می کنم و مهم نیست که من گل می زنم و یا بازیکنی دیگر. ولی درنهایت من درخصوص گلزنی فکر کردم اینکه چگونه راه حلی برای خلاص شدن از شر گل نزدن پیدا کنم.

 

 

نیمار در ادامه درخصوص شانس بارسلونا برای فتح عناوین قهرمانی به ویژه لالیگا در فصل جاری امیدوار بود و گفت:

من می دانم که کسب عنوان قهرمانی لیگ دشوار است ولی چیزی غیرممکن نیست. سال گذشته ما 12 امتیاز از تیم دوم پیش بودیم ولی درنهایت اگر اشتباه نکنم با یک یا دو امتیاز اختلاف امتیازی قهرمان شدیم. هنوز هم بازی های زیادی در لالیگا باقی مانده و همچنین تورنومنت های زیاد دیگری نیز برای ما وجود دارد و هر چیزی می تواند رخ بدهد و ما واقعا بر روی کسب جام ها متمرکز هستیم. ما تشنه قهرمانی لالیگا هستیم و قصد داریم برای فتح آن گام برداریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.