پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گیلم بالاگ: لاماسیا فراموش شد ولی راه حل دارد؛ ویدال اهمیت را نمی بیند!

کد خبر : 62266  |  زمان ارسال : دوشنبه 18 بهمن 1395
گیلم بالاگ کارشناس بخش اسپانیایی اسکای اسپورتس، درخصوص بازی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو و دو سوال کاربران صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش وب سایت اسکای اسپورتس، گیلم بالاگ درخصوص بازی های هفته 21 لالیگا در مقالات هفتگی خود نظرات خود را بیان کرد.

 

طبق گزارش، بالاگ همچنین به سوالات منتخب کاربران پاسخ داد که 2 سوال مربوط به بارسلونا می شد که در مورد الیکس ویدال و خرید مدافع راست توسط بارسلونا در تابستان اینده و آکادمی بارسلونا می باشد.

 

گیلم بالاگ ابتدا درخصوص تیم بارسلونا گفت:

لوئیز انریکه در مقابل بیلبائو تغییرات بیشتری انجام داد که منطقی نیز بود چون آن ها همچنان در سه تورنومنت درگیر هستند. با این حال دوباره نتیجه حاصل شد حتی اگر هنوز هم عملکرد در طول 90 دقیقه از سوی بارسلونا استوار و با ثبات نبوده باشد. این نتیجه خوبی برای بارسلونا بود.

 

بالاگ در ادامه درخصوص گلزنی پاکو آلکاسر به عنوان اولین گل خود در لالیگا با پیراهن بارسلونا گفت:

پاکو نیز اولین گل خود در لیگ اسپانیا را به ثمر رساند که جشن دیگری برای بارسلونا بود. همچنین لیونل مسی نیز یکی دیگر از ضربات ازاد خود را به گل تبدیل کرد که او را به عنوان بهترین کاشته زن جهان تبدیل کرد که در این زمینه او ستایش کافی را دریافت نکرده است. دقت او در این شرایط فصل جاری فوق العاده بوده است.

 

 

کارشناس اسکای در ادامه درخصوص الیکس ویدال نیز گفت:

همچنین خبر خوب دیگر برای بارسلونا گلزنی الیکس ویدال بود. همچنین 3 مرتبه قرار گرفتن او در ترکیب بارسلونا در 4 بازی اخیر جالب است.

 

بالاگ در پاسخ به اولین سوال کاربری درخصوص وضعیت الیکس ویدال و خرید مدافع راست توسط بارسلونا در تابستان آینده گفت:

ایده این است که بارسلونا هنوز هم مایل به خرید یک مدافع راست است. ویدال نقشی در تیم بارسلونا در بازی بزرگ نخواهد داشت و سرجی روبرتو ترجیح داده خواهد شد اما در دراز مدت لوئیز انریکه در فکر بازی دادن به سرجی در پست هافبک دفاعی است که با این حساب به نظر می رسد که آن ها هنوز هم به یک دفاع راست نیاز دارند.

 

گیلم در دومین سوال درخصوص اتفاقات به وجود آمده بر سر لاماسیا با تولید نکردن بازیکنانی چون ژاوی و اینیستا پاسخ داد:

من دو سه سال است که توضیح می دهم بارسلونا در لاماسیا گیج شده چون آن ها خط تولید موفقی با تولید بازیکنانی چون ژاوی، اینیستا، مسی، پویول و یا بوسکتس و پدرو داشتند و تصور می کردند که فرمولی برای این موفقیت و تکرار آن در دست دارند و آنچه را که در گذشته انجام می دادند را فراموش کردند و مجموعه ای از این مسایل وجود دارد که باعث ای وضعیت شده است.

به عنوان یک نتیجه گیری جهت پاسخ به این سوال، باید بگویم که آن ها به خواب فرو رفته اند و لاماسیا بسیار ناامید کننده بوده است. آن ها هم اکنون به مانند چند سال گذشته در تلاش برای تغییر دادن وضعیت هستند اما مجددا این مسئله بسیار پیچیده شده است. اگرچه که به نظر می رسد آن ها به فکر عبور از این وضعیت هستند و تحت مدیریت پپ سگورا و دیگران می توان مزیت های این کار را طی سه یا چهار سال آینده دید. همچنین فراموش نکنید که نسلی که بیان کردم نسلی طلایی و منحصر بفرد بود. این اتفاق تکرار نخواهد شد مگر اینکه ان ها بازیکنان بیشتری تولید کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.