پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیمئونه:‌ ترجیح می‌دادم بد بازی کنیم اما فینالیست شویم

کد خبر : 62327  |  زمان ارسال : چهارشنبه 20 بهمن 1395
سرمربی راه راه پوشان مادرید به نمایش بازیکنانش افتخار کرد و مدعی شد اتفاقات خوبی در راه است.

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید پس از حذف تیمش از کوپا دل ری مقابل بارسلونا، ضمن افتخار به نمایش بازیکنانش در این بازی، عنوان کرد او و تیمش با سری بالا از جام کنار خواهند رفت.

 

به گزارش mundodeportivo، اتلتیکو مادرید امشب در بازی برگشت در نیوکمپ مقابل بارسلونای 9 نفره به تساوی 1-1 رسید تا در مجموع دو بازی از کوپا دل ری کنار برود. شاگردان سیمئونه در این باز نمایش خوبی داشتند و یک پنالتی را نیز از دست دادند. سیمئونه پس از بازی از بازی خوب بازیکنانش به خبرنگاران گفت:

 

در تمام طول نود دقیقه احتمال بازگشت برای تیمم قائل بودم. ما 35 دقیقه ابتدای نیمه اول را بسیار خوب بازی کردیم. پرس خوب، حرکات خوب از کناره‌ها و ... اما بی محابا حمله کردنمان در همان نیمه کار دستمان داد. بارسا در چه چیزی بهتر بود؟ تعداد گل‌ها. تنها چیزی که ارزش دارد. با نهایت افتخار اینجا را ترک می‌کنم. پس از پنج سال، رقابت‌کردن یک تیم در این سطح آسان نیست. با روحمان بازی کردیم. صبور بودیم. با سری بالا از جام کنار می‌رویم. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم. نیمه دوم بازی رفت و این بازی. 

 

سال گذشته وقتی اینجا شکست خوردیم گفتم که احساس می‌کنم اتفاقات خوبی رخ خواهند داد. حالا نیز همین حس را دارم. وقتی بدین شکل شکست می‌خورید، یعنی یک چیز مهم و باارزش در تیمتان وجود دارد. به خصوص که ما لیگ قهرمانان اروپا را نیز در پیش داریم. با تمام این اوصاف، اینگونه بازی کردن مقابل بارسا در نیوکمپ آسان نبود اما ما آن را انجام دادیم. دوست داشتیم به فینال می‌رسیدیم اما حالا هم به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

 

توپی که کاراسکو خراب کرد لحظه کلیدی بازی بود. دروازه‌بان آن‌ها خیلی خوب کار کرد. دقایق پایانی هیجان زیادی داشت و این را می‌توانستید در جو ورزشگاه احساس کنید. کوپا دل ری تورنمنت فوق العاده‌ای‌ست که هیچ‌چیز در آن مشخص نیست و تا لحظات آخر بازی به برگرداندن نتیجه امیدوارید.

 

از همه بازیکنانم راضی هستم. از سائول که خیلی خوب بود. از لوکاس. از گایتان. از همه. خیلی خوب بازی کردیم اما ترجیح می‌دادم بد بازی کنیم اما فینالیست شویم. با این حال، با احساسی مثبت اینجا را ترک می‌کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.