پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه نقل و انتقالات : به لطف نیمار حالا پاری سن ژرمن برای خرید مسی برنامه دارد !

کد خبر : 62385  |  زمان ارسال : پنجشنبه 21 بهمن 1395
نیمار جونیور با رد پیشنهاد پاری سن ژرمن در تابستان گذشته به این باشگاه فرانسوی برای رسیدن به یک استراتژی در نقل و انتقالات کمک کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - روش پاری سن ژرمن برای جذب مسی چیست ؟

 

در هفته های اخیر چندین رسانه ی اروپا تایید کردند که پاری سن ژرمن برای خرید لیونل مسی آن هم در زمانی که بحث بر سر تمدید قرارداد این ستاره در جریان است وارد عمل شود .

 

lionel messi , لیونل مسی

 

قرارداد لیونل مسی در ژوئن سال 2018 به پایان میرسد .  نیمار با رد پیشنهاد پاری سن ژرمن در تابستان گذشته به این باشگاه درس بزرگی داد و آنها دیگر اشتباهات خود را برای مسی تکرار نمیکنند .

 

اما بهترین استراتژی پاری سن ژرمن برای جذب مسی چه میتواند باشد ؟

بارسلونا در حال مذاکره با پدر لیونل مسی است تا به یک توافق برسند اما پاریسی ها هم بیکار ننشسته اند . هنوز اقدامی نکرده اند اما پاری سن ژرمن دیگر نمیخواهد اشتباهی که برای جذب نیمار کرد و شکست خورد را در مورد مسی تکرار کند .

 

lionel messi , لیونل مسی

 

مدیران پاریسی از تجربه ی نیمار بسیار ناراحت هستند . آنها به نیمار بیشتر از 25 میلیون یورو خالص دستمزد پیشنهاد کردند اما چند هفته بعد نیمار برزیلی در بارسلونا بود و قراردادش را کمی بعد تمدید کرد .

 

به اعتقاد  پی اس جی  نیمار از پیشنهاد این باشگاه به نفع خود استفاده کرد تا دستمزد خود را در بارسلونا طی قرارداد جدید افزایش دهد .

 

تحلیل : مخفی کاری تمام !

بهترین استراتژی این است که پاری سن ژرمن آشکارا حضور خود را برای جذب مسی اعلام کند و این باعث میشود که فرصتی ایجاد شود تا مسی با بارسلونا نیز صحبت کند .

 

به دنبال آن پاری سن ژرمن به امید یک باگ خواهد بود تا خودش را وارد بازی کند . البته از حاشیه وارد متن میشود اما نه خیلی زیاد . این تنها راه امکان پذیر است و به نظر میرسد مدیران پاری سن ژرمن آن را درک کرده اند .

lionel messi , لیونل مسی

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.