پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی آلاوس و بارسلونا؛ آلاوس آماده پاگشایی از مسی!

کد خبر : 62431  |  زمان ارسال : جمعه 22 بهمن 1395
بارسلونا در هفته 22 لالیگا شنبه از ساعت 18:45 مهمان آلاوز است.

 

اختصاصی بارسانیوز – لوئیز انریکه و شاگردانش در هفته 22 لالیگا از ساعت 18:45 مهمان آلاوزی خواهند بود که در دیدار رفت موفق شدند تا بارسلونا را در نیوکمپ با پیروزی 2-1 غافلگیر کنند.

 

بارسلونا و آلاوس در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که دو تیم با صعود به فینال جام حذفی از روحیه بالایی برخوردار می باشند.

 

بارسلونا با عبور از اتلتیکو مادرید و آلاوس با برتری خفیف مقابل سلتاویگو در انتهای فصل برای کسب یکی از جام های فصل خواهند جنگید که برای هر دو تیم از اهمیت ویزه ای برخوردار خواهد بود.

 

 

بارسلونا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به دنبال هت تریک در این جام است و آلاوس نیز به عنوان تیمی تازه صعود کرده به لالیگا، با فتح این تک جام فصل خود قطعا فصلی درخشان را برای تاریخ خود رقم خواهد زد.

 

اما در دیدار فردای دو تیم در لالیگا، بارسلونا به دنبال کسب پیروزی برای حرکت موقت به صدر جدول است تا با 3 بازی بیشتر نسبت به رئال برای ساعاتی در صدر بنشیند.

 

بارسلونا در هفته 21 با عبور از اتلتیک بیلبائو و تساوی بدون گل سویا، به تنهایی و با اختلافی 2 امتیازی نسبت به سویا در جایگاه دوم ایستاده است. رئال مادرید نیز مهمان اوساسونا خواهد بود. بازی هفته گذشته رئال و سلتاویگو به دلیل وزش باد و خرابی سقف ورزشگاه لغو شده بود.

 

لوئیس سوارز در مقابل 22 تیم از 24 تیمی که مقابل ان ها در لالیگا قرار گرفته گلزنی کرده است که حاصل ان 72 گل بوده. دو تیمی که سوارز موفق به گلزنی ان ها نشده، مالاگا و آلاوس هستند.

 

 

بارسلونا در دیدار مقابل اتلتیکو، لوئیس سوارز را بابت محرومیت 2 جلسه ای برای بازی فینال از دست داد بنابراین این آخرین فرصت سوارز برای گلزنی به الاوزی خواهد بود.

 

مندی زوروتزا اولین زمین از بین تیم های فصل جاری لالیگا است که مسی هرگز در آن بازی نکرده است.

 

نکات بازی

 

بارسلونا

 

بارسلونا بدترین عملکرد خارج از خانه خود را با عدم موفقیت در گلزنی در سه بازی اخیر در مندی زوروتزا زمین آلاوس در لالیگا دارد که حاصل آن دو تساوی و یک شکست بوده است.

 

بارسلونا در سه دیدار از 5 دیدار خارج از خانه لالیگایی اخیر خود با تساوی 1-1 متوقف شده است.

 

در تیم بارسلونا، آندرس اینیستا و بوسکتس هر دو از مصدومیت رهایی یافتند و در جریان تساوی 1-1 مقابل اتلتیکو مادرید روی نیمکت حضور داشتند و بازی فردا می تواند آغازی مجدد برای هر دو برای بازی های باقی مانده فصل باشد.

 

 

بارسلونا از هم اکنون باتوجه به صعود به فینال جام حذفی، باید پروژه فینال لیگ قهرمانان اروپا را آغاز کند که در مرحله یک هشتم نهایی پس از بازی با آلاوس با پاریس سن ژرمن دیدار خواهند کرد و راهی پاریس خواهند شد.

 

همچنین در تیم بارسلونا، رافینیا پس از شکستگی بینی احتمالا در دسترس نخواهد بود. اما ماسکرانو قطعا پس از آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ در دسترس انریکه نخواهد بود. جرارد پیکه نیز به میادین بازگشته است و انریکه نگرانی دیگری درخصوص بازیکنان خود ندارد.

 

باتوجه به دیدار حساس مقابل پاریس سن ژرمن و پرواز به پاریس، انتظار می رود که انریکه مجددا در ترکیب خود تغییراتی جهت استراحت بازیکنان اصلی صورت دهد.

 

انتظار می رود که تراشتگن به ترکیب بازگردد و دینیه و ویدال در دفاع های چپ و راست حضور یابند. پیکه و اومتیتی نیز دو مدافع میانی خواهند بود که احتمال حضور متیو و ماسکرانو نیز می برد.

 

در خط هافبک نیز بوسکتس و اینیستا در کنار راکیتیچ مجددا خط هافبک اصلی تیم را تشکیل خواهند داد و نیمار نیز در کنار مسی و سوارز به خط حمله باز خواهند داشت.

 

 

آلاوس

 

درصورتی که آلاوس مقابل بارسلونا پیروز شود، اولین تیمی خواهد شد که از دبل بایرن مونیخ در ماه می 2013، مقابل بارسلونا در یک فصل دبل خواهد کرد.

 

در تیم سلتاویگو تنها ادگار مندز بابت مصدومیت از ناحیه همسترینگ مقابل سلتاویگو در دسترس نخواهد بود.

 

در تیم آلاوس، فدال، گارسیا و ویکتور تنها یک کارت زرد تا محرومیت فاصله دارند.

 

بنابراین انتظار می رود که در تیم آلاوس، پاچکو درون دروازه بایستد و هرناندز و فمنیا دو دفاع راست و چپ را تشکیل دهند که فدال و لاگواردیا در قلب خط دفاعی حضور یاند.

 

لورنته و گارسیا در هافبک دفاعی در پشت کاماراسکا به عنوان هافبک طراح حضور خواهند داشت که گومز و توکرو دو وینگر چپ و راست خواهند بود. دیورسون نیز تک مهاجم تیم خواهد بود.

 

نکات آماری دو تیم

 

 

نکات کلیدی

 

بارسلونا در 14 دیدار اخیر لالیگایی خود شکست نخورده است.

 

بارسلونا در 4 دیدار اخیر خارج از خانه خود در کلیه رقابت ها مقابل آلاوز کلین شیت کرده است.

 

بازی دو تیم در 4 دیدار اخیر در کلیه رقابت ها به صورت میانگین بیش از 2.5 گل دربرداشته است.

 

 

بهترین بازیکنان، گلزنان و پاس گل های دو تیم در فصل جاری

 

 

نتایج بازی های دو تیم مقابل یکدیگر

 

 

نتایج بازی های دو تیم در فصل جاری

 

 

پیش بینی هو اسکورد

 

در بازی رفت شاگردان پلیگرینو با نتیجه 2-1 مقابل آلاوز به برتری رسیدند و به فینال کوپا دل ری نیز صعود کردند.

 

بارسلونا نیز در سه بازی از 5 بازی لالیگایی اخیر خارج از خانه خود با تساوی 1-1 متوقف شده است.

 

آلاوس 1-1 بارسلونا

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.