پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : امروز . امتحان چهارم زوج متیو و اومتیتی ! ( بررسی آمار )

کد خبر : 62458  |  زمان ارسال : شنبه 23 بهمن 1395
انریکه مجبور است امروز در بازی برابر آلاوز از زوج اومتیتی و متیو استفاده نماید !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , خاویر ماسچرانو و جرارد پیکه هر دو مصدوم هستند و انریکه چاره ای ندارد جز اینکه زوج اومتیتی و متیو را به زمین بفرستن .

 

ساموئل اومتیتی و جرمی متیو تاکنون 4 بار با هم در ترکیب قرار گرفته اند . بازی امروز بسیار مسابقه ی کلیدی خواهد بود چرا که بارسلونا در دیدار رفت برابر آلاوز در نیوکمپ باخت و همچنین در صورت شکست دوباره احتمال قهرمانی در پایان فصل بسیار اندک خواهد بود .

 

این زوج تاکنون 4 بار در ترکیب با هم به میدان رفتند :

اولین بازی که این دو به عنوان مدافع مرکزی زوج شدند در ماه اکتبر گذشته و در بازی برابر منچسترسیتی در نیوکمپ و پس از مصدومیت جرارد پیکه بود . در این بازی بارسلونا به یک پیروزی بزرگ دست یافت با نتیجه ی 4-0 موفق به شکست این تیم شد . متیو با دریافت کارت زرد دوم در این دیدار اخراج شد .

 

برای بازی دوم این زوج باید تا ژانویه هواداران صبر میکردند . در بازی برابر لاس پامالس این دو بار دیگر زوج یکدیگر شدند . بازی که با نتیجه ی 5-0 به سود بارسلونا پایان یافت .

 

 

این نتیجه ی خوب باعث شد تا لوئیس انریکه با وجود مشکلات اما متقائد شود و هفته ی بعد از بازی با لاس پالماس برابر ایبار نیز ( این بازی 4-0 شد ) آنها را به میدان بفرستند .

 

امروز لوئیس انریکه برای چهارمین بار باید از زوج فرانسوی استفاده کند و نتایج بارسلونا زمانی که از متیو و اومتیتی استفاده کرده است فوق العاده است و بارسلونا هیچ گلی دریافت نکرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.