پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش بازی آلاوس 0-6 بارسلونا؛ آش پشت پای شعله قلم پای ویدال برای سفر به پاریس!

کد خبر : 62460  |  زمان ارسال : شنبه 23 بهمن 1395
شاگردان انریکه در هفته 22 لالیگا و پیش از سفر به پاریس مهمان آلاوز بودند که با 6 گل به برتری رسیدند.

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا برای صدرنشینی موقت در لالیگا، اینبار فرصت را غنیمت شمرد و با 6 گل از سد الاوز گذشت تا موقتا به صدر جدول راه یابد.

 

ترکیب دو تیم به صورت زیر است:

 

 

Subs: Cillessen, Denis, Iniesta, Alcácer, Jordi Alba, S. Roberto, Aleñá

 

تصاویر قبل از بازی و سفر بارسلونا

 

 

 

 

 

 

نکات جالب بازی از پیش بازی اینجا

 

لوئیس سوارز در مقابل 22 تیم از 24 تیمی که مقابل ان ها در لالیگا قرار گرفته گلزنی کرده است که حاصل ان 72 گل بوده. دو تیمی که سوارز موفق به گلزنی آن ها نشده، مالاگا و آلاوس هستند.

 

 

بارسلونا در دیدار مقابل اتلتیکو، لوئیس سوارز را بابت محرومیت 2 جلسه ای برای بازی فینال از دست داد بنابراین این آخرین فرصت سوارز برای گلزنی به آلاوزی خواهد بود  که در لیست سیاهش قرار دارد.

 

 

مندی زوروتزا اولین زمین از بین تیم های فصل جاری لالیگا است که مسی هرگز در آن بازی نکرده است.

 

نیمه اول

 

اولین حمله در دقیقه اول روی ارسال تیم میزبان صورت گرفت که توپ توسط مدافعان بارسلونا دفع شد.

 

بارسلونا بازی را در دست گرفته و در دقیقه سوم ضربه مسی روی پاس نیمار از دو متری پشت کنج محوطه شش قدم توسط دروازبان آلاوس مهار شد.

 

 

بازی روی دو اشتباه از دینیه  نیمار در کار با توپ حالتی خشن به خود گرفت تا اومتیتی در دقیقه 5 روی توپی که نیمار از دست داد با خطا اولین کارت زرد را دریافت کند.

 

بارسلونا همچنان پرتعداد پشت محوطه الاوس حضور دارد اما قادر به خلق موقعیت نیست.

 

موقعیت خطرناک توسط الیکس ویدال – در دقیقه 14 روی ارسال متیو از پشت محوطه به جناح راست، پس از دفع مدافع آلاوس با ضربه سر، توپ درون محوطه به الیکس رسید که او با استوپ سینه و ضربه پای چپ خود دروازه بتیس را تهدید کرد. ضربه محکم ویدال با اختلاف کم از بالایدروازه به بیرون رفت.

 

 

سومین اشتباه از نیمار در مدت 17 دقیقه؛ نیمار امروز در کار با توپ و پاس های خود کم دقت عمل می کند!، نیمار در یکی از این حرکات در از پیش رو برداشتن بازیکن مقابل خود دچار درد بابت پیچیدگی مچ پایش شد.

 

 

موقعیت خطرناک و عجیب برای بارسلونا – در دقیقه 22 روی حرکت نفوذی لیونل مسی از پشت محوطه جریمه، در میان شلوغی درون محوطه طی فعل و انفعالات زیادی درنهایت توپ راهی کرنر شد.

 

 

زیرکی سوارز - در دقیقه 23 سوارز با زیرکی تمام با رساندن خود به توپ روی مماشات مدافع آلاوس برای بیرون رفتن توپ یک کرنر گرفت.

 

 

سیو تراشتگن روی تک به تک – روی کرنر ارسالی و یک ضدحمله، هرناندز مهاجم آلاوس روی نفوذ و جا گذاشتن دینیه از جناح راست روی یک کورس طولانی، با تراشتگن در درون محوطه تک به تک شد که مارک توپ را در دو مرحله مهار کرد. 

 

 

موقعیت خطرناک توسط آندره گومز - پس از همین موقعیت آلاوس، اینبار بارسلونا خطرساز شد و دروازبان حریف را به واکنش واداشت، نفوذ گومز به پشت محوطه جریمه ضربه محکم پای چپ او را در پی داشت که با برخورد به دروازبان آلاوس راهی کرنر شد.

 

گللللللللل، لوئیس سوارز (36)

روی مانور نیمار در عرض زمین در پشت محوطه جریمهف پاس کوتاه او به درون محوطه به راکیتیچ رسید که ایوان توپ را به جناح راست برای ویدال فرستاد که پاس در عمق زمینی ویدال با ضربه سوارز به گل تبدیل شد.

 

 

گلللللللل، نیمار (40)

روی یک و دوی زیبای سوارز و مسی در پشت محوطه جریمه و پاس نرم هوایی مسی به پشت محوطه شش قدم برای سوارز، دروازبان آلاوس با مشت توپ، توپ را به صورت سوارز زد اما در مقابل پای نیمار فرو آمد و نیمار بلافاصله دروازه خالی را باز کرد.

 

نیمه دوم

 

تعویض برای آلاوس – فرانسیسکو به جای نناد روانه زمین شد.

 

موقعیت خطرناک برای آلاوس – روی یک ارسال در عمقی از جناح راست توسط هرناندز، سانتوس در موقعیتی تک به تک توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

 

 

تعویض برای آلاوس - در دقیقه 57 کاتای جای خود را به رومرو داد

 

کارت زرد برای بوسکتس – بوسکتس روی شروع بازی روی خطای انجام شده بدون دستور داور، کارت زرد گرفت و بازی هفته بعد بارسلونا مقابل لگانس را از دست داد.

 

گلللللل ؛ لیونل مسی (58)

مسی روی یک توپ ربایی در پشت محوطه جریمه با نفوذ به سمت دروازه ضربه زمینی خود را از زاویه ای نسبتا بسته از پشت کنج محوطه شش قدم زد که از زیر دستان دروازبان آلاوس به گل تبدیل شد.

 

کارت زرد برای راکیتیچ – راکیتیچ با خطا برروی هرناندز در دقیقه 60 کارت زرد دریافت کرد.

 

گللللل؛ گل به خودی بازیکنان آلاوس (62)

روی پاس در عمق زمینی سوارز برای لئو در بین دو مدافع آلاوس، در موقعیتی تک به تک، دفع توپ توسط یکی از مدافعان به پای مدافع دیگری برخورد کرد و توپ به گل تبدیل شد.

 

 

ورود اینیستا به جای بوسکتس - انریکه در دقیقه 64، اینیستا را به جای بوسکتس روانه زمین کرد.

 

ورود آلبا به جای اومتیتی - در دقیقه 66، انریکه یکی از مدافعان خود را تغییر داد

 

گلللللل، ایوان راکیتیچ (65)

روی توپ ربایی سوارز در میانه زمین و پاس به مسی، سوارز پاس در عمقی را از مسی دریافت کرد اما به سمت کناره محوطه جریمه متمایل شد که توپ به صورت اتفاقی در حالتی نامتعادل به پشت پای سوارز خورد و پشت سر او زیر پای راکیتیچ افتاد که ضربه راکیتیچ به کنج دروازه رفت.

 

گللللللل، لوئیس سوارز (66)

روی همکاری مسی، سوارز و نیمار، ضربه زمینی نیمار با کف دست دروازبان الاوس دفع شد و مقابل پای سوارز افتاد که سوارز دروازه را باز کرد. 

 

 

تعویض برای بارسلونا - گومز جای خود را در دقیقه 71 به روبرتو داد

 

مصدومیت وحشتناک الیکس ویدال - ویدال در دقیقه 84 روی تکل خشن بازیکن الاوس احتمالا باتوجه به تصاویر و کج شدن مچ پا، دچار شکستگی مچ پا شد

 

بازی پس از دقایقی توقف مجددا از سر گرفته شد و نکته جالب، تشویق شدید هواداران الاوس است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.