پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای مارکا ; شرط عجیب مسی برای تمدید قرارداد !

کد خبر : 62461  |  زمان ارسال : شنبه 23 بهمن 1395
مارکا در گزارشی ادعا کرد برای مسی پول مهم نیست و او شرط دیگری دارد !

اختصاصی بارسا نیوز - روز پنجشنبه پدر لیونل مسی به بارسلونا آمد و گفته میشود بارسلونا در تلاش است تا از این فرصت برای مذاکره استفاده کند .

 

مارکا اما روز جمعه ادعای عجیبی در گزارش تحلیلی خود مطرح نمود . بر اساس این گزارش مشکل مسی برای تمدید قرارداد مالی نیست و مسی درخواست دیگری دارد .

 

در طی 3 فصل گذشته بارسلونا با درخشش مسی , نیمار و لوئیس سوارز توانسته است موفقیت های زیادی کسب کند . اما چند سال پیش از آن بارسلونا به شکلی متفاوت تر برنده میشد و قهرمانی کسب میکرد . امروز بارسلونا در مقابل رقبای خود با مشکلات زیادی مواجه میشود . مسی امیدوار است حل شود !

 

 

باشگاه بارسلونا با یک مشکل جدی مواجه است و آن ژاوی هرناندز می باشد . بهترین هافبک تاریخ فوتبال اسپانیا دیگر در ترکیب بارسلونا نیست و نبود او باعث میشود بارسلونا در هر بازی دچار زحمت فراوانی شود . بارسلونا هنوز نه برای ژاوی جایگزین پیدا کرده است و نه برای کارلوس پویول . اینها بهترین هافبک ها بودند و حالا راکیتیچ و آندره گومز با آنها قابل مقایسه نیستند .

 

حتی یک جایگزین که میتوانست برای ژاوی در ترکیب بارسلونا باشد و در آینده جای او را پر کند تیاگو آلکانتارا به بایرن مونیخ رفت که تحت هدایت گواردیولا بود . تونی کروس دیگر بازیکنی که مطرح بود , او نیز به رئال مادرید پیوست .

 

لوئیس انریکه

 

مسی راه حل ؟

خوشبختانه لوئیس انریکه توانسته است این مشکل جدی را تقریبا حل کند . او با استفاده از لیونل مسی اینکار را کرده است .

 

اما در همین حال موضوع تمدید قرارداد مسی نابغه ی آرژانتینی مطرح است . روند مذاکرات اما خوب پیش نمیرود چرا که مسی خواسته هایی دارد .

 

بارسلونا برای تمدید مسی فقط به دنبال دادن پول بیشتر است اما سخت در اشتباهند . 30 الی 35 میلیون دستمزد برای مسی یک رکورد جدید خواهد بود . مساله ی مهمی است اما نه خیلی زیاد !

 

پویول و ژاوی

 

مسی بهتر از هر کسی میداند تفاوت بزرگی بین این بارسلونا و آن بارسلونایی که 6 جام در یک فصل گرفت وجود دارد و آن خط هافبک است . بنابراین مسی میخواهد بداند که آیا سیاست های باشگاه تغییری میکند یا نه و این تغییرات آیا باعث میشود موقعیت آندرس اینیستا به عنوان بازیکن مهم در خط میانی تقویت شود ؟

 

لیونل مسی

 

مسی نمیخواهد ببیند اتفاقی که برای ژاوی افتاد تکرار شود . لیونل مسی به بهترین خط میانی نیاز دارد . خط هافبکی که میتواند بارسلونا را دوباره به معنای واقعی قدرتمند کند .

 

او میخواهد مطمئن شود باشگاه قادر است یک ستاره ی بزرگ برای خط هافبک جذب کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.