پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرناندز: ویدال را از دست داده ایم؛ مسایل مهم تری وجود دارد!

کد خبر : 62472  |  زمان ارسال : شنبه 23 بهمن 1395
رابرت فرناندز مدیر ورزشی بارسلونا درخصوص مصدومیت الیکس ویدال صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، پیروزی شیرین 6-0 بارسلونا مقابل آلاوس با مصدومیت شدید مچ پای الیکس ویدال تلخ شد که رابرت فرناندز مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا نیز در این خصوص صحبت کرد.

 

الیکس ویدال که پس از بازی های درخشان اخیر خود در تیم انریکه در فشردگی بازی های فصل، پس از گلزنی در مقابل بیلبائو، در بازی مقابل لگانس نیز پاس گل اول بارسلونا را به سوارز دادف در دقایق پایانی با شکستگی احتمالی مچ پای راست خود مواجه گشت که فرناندز در این خصوص گفت:

من در حال رفتن به رختکن هستم ولی به نظر می رسد که مصدومیت او جدی باشد و این تصوری است که ویدال با حرکاتش به من داد. ما می دانیم که انتهای فصل، حجم کار سنگینی را می طلبد. خوشبختانه بازیکنانی چون اینیستا و بوسکتس از مصدومیت رهایی یافتند. الیکس از پای درآمده و احتمالا باید از جمع ما جدا شده باشد اما برای بازی های انتهایی فصل به شرایط خوبی خواهیم رسید که هدف ما از ابتدای فصل همین بوده است.

 

فرناندز همچنین درخصوص محل برگزاری دیدار فینال کوپا دل ری در مقابل الاوس گفت:

آنچه که ما می خواهیم ورزشگاهی با ظرفیت مناسب است. ما راحتی هواداران خودمان را می خواهیم و خواهیم دید که چه خواهد شد. اما این چیزی نیست که من درخصوص ان نگران باشم چون مسایل مهم تری وجود دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.