پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : تراشتگن دیگر غیرقابل اعتماد نیست !

کد خبر : 62513  |  زمان ارسال : یکشنبه 24 بهمن 1395
سنگربان بارسلونا حالا به روز های درخشان خود رسیده است

اختصاصی بارسا نیوز - تراشتگن سنگربان اول بارسلونا در اوایل فصل بسیار مردد بود و در چندین بازی اشتباهات عجیبی داشت اما رفته رفته به شرایط عالی دست یافت و در 5 بازی اخیر بارسلونا بسیار درخشان ظاهر شده است 

 

طبق گزارش مارکا تراشتگن حالا در روز های بسیار درخشان حضور دارد . که با توجه به اینکه این زمان حساس ترین زمان ها برای بارسلونا است میتواند خبر خوشحال کننده ای باشد . او در مصاحله قبل از بازی گفت " شما یک شانس دارید و باید و شما باید آن را بگیرید (توپ) , این کار من است ! " وی در دیدار های اخیر بارسلونا سیو های فوق العاده ای داشته است . برای شروع در بازی مقابل ایبار وی واکنش بسیار عالی دربرابر ضربه آدریان در دقیقه 25 داشت . در ادامه وی در بازی مقابل بیلبائو و در نیوکمپ توانست در ابتدای بازی یک موقعیت صد در صد را از رائول گارسیا بگیرد , و در نهایت در بازی مقابل آلاوز در بتوریا او واکنش های بسیار عالی داشت , وی در دقایق اولیه بازی و زمانی که بازی 0 بر 0 بود یک موقعیت تگ به تک عالی را از تئو هرناندز گرفت .

با گذشت اوایل فصل که ناامید کننده بود حالا گویا تراشتگن به شرایط آرمانی خود رسیده است به طوری که او در 5 دیدار قبلی بارسلونا تنها 1 گل دریافت کرده است که آن هم در بازی مقابل بتیس بود , او 14 گل در 19 بازی این فصل دریافت کرده است که میانگین 0.74 گل در هر بازی است . این اعداد او را کاندید دریافت جایزه زامورا قرار داده است !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.