پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلیل اصلی خروج زلاتان از بارسا فاش شد !

کد خبر : 62536  |  زمان ارسال : دوشنبه 25 بهمن 1395
زلاتان سال 2009 از اینتر به بارسلونا پیوست و البته دوران حضور او در جمع آبی اناری ها به تنها یک فصل محدود شد.

 زلاتان سپس بارسا را به مقصد میلان ترک کرد و پس از دو فصل نیز راهی پاری سن ژرمن شد. او امسال نیز به منچستریونایتد پیوسته است.

 

http://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p4/Barca/Imagenes/2017/02/13/Recortada/bcn_ppunti_20141210224610_141210fcb477-k6TG-U414290176535tCE-980x554@MundoDeportivo-Web.jpg

 

 

مارک اینگلا که هنگام ریاست خوان لاپورتا، مدیر رسانه‌ای بارسلونا بود و اکنون مدیر باشگاه لیل فرانسه است، در برنامه تلویزیونی تله فوت درباره حضورش در باشگاه اسپانیایی صحبت کرد و به رابطه میان لیونل مسی و زلاتان ابراهیموویچ اشاره کرد: «چرا زلاتان از بارسا جدا شد؟

 

او بازیکن فوق‌العاده‌ای بود، یک ماشین گلزنی؛ اما ستاره دیگری در کنارش حضور داشت که از لحاظ جثه بسیار از او کوچک‌تر بود. زلاتان ایستا بود ولی مسی به فضای بیشتری نیاز داشت و حضور ایبرا این فضا را برای مهاجم آرژانتینی کم می‌کرد. به همین خاطر بین این دو مشکل به وجود آمد.»

 

مدیر پیشین بارسلونا درباره تمدید قرارداد مسی نیز گفت: «فکر می کنم مسی قراردادش را تمدید خواهند کرد. آنها در حال مذاکره هستند. مسی در بارسلونا راضی است و به نظرم دوران فوتبالش را در این باشگاه به پایان می‌رساند.»

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.