پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی پاریس سن ژرمن و بارسلونا؛ کادوی ولنتاین انریکه برای پرنس!

کد خبر : 62543  |  زمان ارسال : دوشنبه 25 بهمن 1395
شاگردان انریکه در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان پاریس سن ژرمن فرانسه در پارک دوپرنس هستند.

اختصاصی بارسانیوز – شاگردان لوئیز انریکه پس از صدرنشینی مقتدرانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با هم گروهی با تیم های قدرتمندی چون منچستر سیتی، گلادباخ و سلتیک، در مرحله یک هشتم نهایی باتوجه به مواجه نشدن تیم هایی از یک کشور در این مرحله، با قرعه نسبتا سختی مواجه شدند.

 

پاریس سن ژرمن که با هدایت اونای امری به عنوان قهرمان چند دوره ای لیگ اروپا به همراه سویا، با جذی وی تصمیم خود برای فتح جام اروپایی علنا اعلام کرد، در اولین گام مراحل حذفی بزرگ ترین جام باشگاهی جهان در قاره اروپا، با رقیب قدرتمندی به نام بارسلونا دیدار خواهد کرد.

 

دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که در فصل 2014/15 بارسلونا با عملکردی درخشان در پارک دوپرنس با برتری 3-1 با درخشش سوارز درنهایت عنوان قهرمانی را فتح کرد.

 

 

یکی از امیدوار کننده ترین اتفاقات فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا برای هواداران بارسلونا، درخشش خیره کننده لیونل مسی است که با گل های فراوان خود در مرحله گروهی و همچنین در رقابت های داخلی، عظم جدی خود را برای فتح توپ طلای سال 2017 نشان می دهد.

 

به مانند بارسلونا، پاریسی ها نیز در فصل جاری دچار فراز و نشیب های زیادی بوده اند اگرچه که ان ها نیز به مانند بارسلونا روی مسیر خوب خود قرار گرفته اند.

 

 

پاریسی ها برخلاف بارسلونا، در ژانویه خود را با جذب دراکسلر و گوئدس تقویت کردند تا با ایجاد حس رقابت برای بازیکنان کلیدی خود، برای انتهای فصل بهتر آماده شوند درحالی که بارسلونا تنها دو بازیکن جوان را برای تیم B جذب کرد.

 

در تیم پاریس، دی ماریا پس از سپری کردن روزهای دشوار، به تازگی فرم خوب خود را پیدا کرده که هم وطن مسی در گفت و گویی با مارکا درخصوص دیدار با بارسلونا صحبت کرده است که مهم ترین بخش گفت و گوی او متوقف کردن مسی بود:

من همیشه یک چیز را در مورد مسی گفته ام که مسی با بقیه بازیکنان متفاوت است و زمانی که او خوب استف هم تیمی هایش نیز خوب می شوند. در حال حاضر، مسی، نیمار وسوارز بهترین مثلث تهاجمی جهان هستند.

 

 

یکی دیگر از نگرانی های هواداران بارسلونا، فرم خوب ادینسون کاوانی است. هموطن لوئیس سوارز، در فصل جاری 25 گل را در 23 بازی لیگ 1 فرانسه به ثمر رسانده است.

 

بارسلونا

 

در تیم بارسلونا، جدید ترین مصدوم کسی جز الیکس ویدال نیست که با شکستگی مچ پای راست، فصل جاری را از دست داد و قطعا سرجی روبرتو تنها مهره قابل اعتماد در دسترس انریکه برای دفاع راست تا انتهای فصل خواهد بود.

 

 

قطعا انریکه باتوجه به استراحت دادن به مهره های باتجربه تازه رهایی یافته از مصدومیت خود نظیر پیکه، اینیستا و بوسکتس، از تمامی ان ها در سفر به پاریس استفاده خواهد کرد.

 

همچنین دیگر مصدوم بارسلونا خاویر ماسکرانو است که با این وجود زوج اومتیتی و پیکه را در قلب خط دفاعی شاهد خواهیم بود که آلبا در دفاع راست بازی خواهد کرد.

 

در خط میانی، یعنی منطقه ای که از ابتدای فصل تاکنون ترکیب ثابتی برای آن باتوجه به مصدومیت ها و استفاده انریکه از سیستم چرخشی وجود نداشته، ولی با این حال انتظار می رود که از بین راکیتیچ، گومز و دنیس یک نفر برای قرار گرفتن در کنار بوسکتس و اینیستا انتخاب گردد که به احتمال فراوان راکیتیچ خواهد بود. هرچند که رافینیا نیز قادر خواهد بود تا با استفاده از ماسک بازی کند اما احتمالا این اتفاق رخ نخواهد داد.

 

 

پاریس سن ژرمن

 

اونای امری برای دیدار حساس تیمش مقابل بارسلونا، در دیدار روز جمعه مقابل بوردو به تیاگو سیلوا مدافع باتجربه خود استراحت داد و احتمالا کاپیتان برزیلی برای مقابله با خط حمله آتشین بارسلونا به کنار مارکینیوش در قلب خط دفاعی بازمی گشت اما در آخرین گزارشات، غیبت او در تمرینات دوشنبه بابت درد از نایحه ساق پا خبر داده شد که به این ترتیب او دیدار مقابل بارسلونا را از دست داده است.

 

در تیم پاریسی، انتظار می رود که عمده تغییرات در خط میانی صورت بگیرد جایی که تیاگو موتا محروم است. در دروازه نیز آلفونسه آرئولا که به جای تراپ در دیدار جمعه تیمش بازی کرد، جای خود را به تراپ خواهد داد. آرئولا که در دیدارهای مرحله گروهی از دروازه پاریس محافظت می کرد بعید به نظر می رسد که با بازگشت تراپ این فرصت مجددا از سوی امری به او داده شود.

 

در تیم پاریس، مارکینیوش با دریافت یک کارت زرد دیگر، دیدار برگشت در نیوکمپ را از دست خواهد داد. خاویر پاستوره نیز وضعیتش برای این دیدار مشخص نیست و احتمالا بازی نخواهد کرد. کریچوویاک نیز در دسترس امری نخواهد بود.

 

بنابراین انتظار می رود که تراپ درون دروازه بایستد و در کنار مارکینیوش و سیلوا، اوریر و کورزاوا به عنوان دو مدافع راست و چپ بازی کنند. هرچند که احتمال بازی توماس نیز به جای اوریر می رود.

 

 در سیستم 3-3-4 احتمالی امری، ربیوت بین متوئیدی و وراتی بازی خواهد کرد که جولیان دراکسلر و لوکاس مورا برای قرار گرفتن در کنار کاوانی و دی ماریا با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

 

وضعیت بازیکنان دو تیم

 

 

نکات کلیدی

 

در 8 بازی از 10 دیدار اخیر پاریس سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به صورت میانگین بیش از 2.5 گل در هر بازی به ثمر رسیده است.

 

بارسلونا در سه دیدار اخیر خود مقابل پاریسی ها در کلیه رقابت ها در هر دو نیمه بازی تیم پیروز بوده است.

 

پاریس ها در 4 دیدار اخیر خانگی خود مقابل بارسلونا در کلیه رقابت ها، شاهد بیش از 2.5 گل در هر بازی بوده اند.

 

بارسلونا در 5 دیدار از 6 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا پیروز بوده است.

 

بارسلونا 3 دیدار اخیر خود مقابل پاریس سن ژرمن را در کلیه رقابت ها پیروز شده است.

 

به صورت میانگین در 5 دیدار از 6 بازی اخیر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بیش از 2.5 گل در هر بازی به ثمر رسیده است.

 

بارسلونا در 6 بازی از 7 دیدار اخیر خود مقابل پاریس سن ژرمن در کلیه رقابت ها، حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

 

بارسلونا در 5 دیدار از 6 دیدار اخیر اروپایی خودف حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

 

پاریسی ها در 6 بازی اخیر اروپایی خود بدون شکست هستند.

 

 

نتایج بازی های دو تیم مقابل یکدیگر

 

 

نتایج بازی های دو تیم در فصل جاری

 

 

پیش بینی نتیجه بازی توسط هو اسکورد

 

پاریسی ها در فصل جاری لیگ قهرمانان بدون شکست هستند اما در 3 بازی اخانگی خود در مرحله گروهی تنها موفق به کسب یک پیروزی شدند و دو بار مساوی کردند.

 

آن ها از ماه مارس تاکنون در هیچ رقابتی در خانه شکست نخورده اند. اما در مقابل بارسلونایی به پارک دو پرنس آمده است که با برتری 6-0 مقابل آلاوس و از پیش رو برداشتن اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی کوپا دل ری بسیار آماده نشان می دهد.

 

پاریس سن ژرمن 2-2 بارسلونا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.