پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حمایت فرانک دی بوئر از سرمربی بعدی بارسلونا!

کد خبر : 62555  |  زمان ارسال : دوشنبه 25 بهمن 1395
فرانک دی بوئر از اسطوره باشگاه بارسلونا برای برعهده گرفتن سکان هدایت آبی اناری ها حمایت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش Fourfourtwo، فرانک دی بوئر و رونالد کومان به عنوان دو هلندی باشگاه بارسلونا، هم اکنون به دور از بارسلون در حال گذراندن دوران مربیگری خود هستند که هم اکنون از رونالد کومان به عنوان جانشین لوئیز انریکه نام برده می شود.

 

رونالد کومان که به عنوان یک مدافع گلزن با ضربات آزاد فوق العاده خود شناخته شده است، هم اکنون هدایت اورتون را برعهده دارد که با درخشش در ساوتهمپتون راهی بندر لیورپول شده بود. سرمربی هلندی اورتون که روزهای درخشانی را به عنوان مربی سپری کرده است هم اکنون بابت همخوانی فلسفه فوتبالی اش به باشگاه بارسلونا یکی از جدی ترین گزینه های هدایت بارسلونا در آینده می باشد که از این رو حمایت فرانک دی بوئر را دریافت کرد.

 

فرانک دی بوئر دراین خصوص گفت:

طبق معمول من فکر می کنم که برای مدتی طولانی در اورتون بماند مگر اینکه در طول دوران قراردادش تماسی از باشگاه بارسلونا دریافت کند چون در این صورت به بارسلون خواهد رفت به این دلیل که هدایت بارسلونا همواره رویای او بوده است.من فکر می کنم که او بارها اعلام کرده که تماس از سوی باشگاه بارسلونا برای هدایت این تیم برایش فوق العاده خواهد بود. او سزاوار هدایت بارسلونا است چون کارش را به خوبی انجام می دهد و همچنین در ساوتهمپتون نیز خوب کار کرد. او مربی ای دارای ساختار و شیوه خاصی از بازی است. او از لحاظ فنی مربی بسیار فنی و باهوشی است. او در آغاز کار خود دشواری هایی داشت اما درحال حاضر با اعتماد به نفس بالایی تیم واقعا خوبی را ساخته است. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.